X
تبليغات

تصویر ثابت

با توجه به این موضوع، به چه صورت می توانید رتبه بندی خودتان را برای یک کلمه کلیدی متوجه شوید؟

مرجع مقالات رسمی سئو

با توجه به این موضوع، به چه صورت می توانید رتبه بندی خودتان را برای یک کلمه کلیدی متوجه شوید؟

تولیدکنندگان محتوا درحال حاضر بایستی ساختار محتوای خود را عوض نمایند و همت داشته باشند آن را در این بخش جواب های ویژه قرار دهند یعنی محلی که سایتی مثل ویکی پدیا پادشاه آن جا هست و نسبتاً ۱۱٫۲ درصد از تمامی featured snippets وابسته به آن می باشد . 
در یک نمای کلی تر، گوگل به صورت ویژه در حوزه یادگیری ماشینی سرمایه گذاری کلانی انجام داده است و رنک برین (RankBrain) را جزوی از الگوریتم مهم خودش کرده می‌باشد که با کمک آن، محتوا را ایندکس و سپس مرتبه بندی می کند . در پایان، رنک برین این توان را به گوگل می دهد تا انگیزه عبارت کاوش گردیده یوزرها را فارغ از این‌که آن انگیزه به صورت آشکار در عبارت دیده شود، شعور کند و گوگل کاملا با این فعالیت قصد دارااست نتایجی که به کاربر نشان می دهد، خوبتر شوند . 

با این ابتدا مورد دوم یعنی جستجوکننده ها را محاسبه می کنیم . 

جستجوگرها در اکنون تغییر تحول کردار خود میباشند . مهم تر از تغییر و تحول کردار موتورهای جستجو، جستجوگرها همچنین خوی خویش را عوض کرده اند و به منش متفاوتی با موتورهای جستجو رابطه برقرار می نمایند . 

نتیجه استعمال از تلفن همراه و جستجوی صوتی، محاوره ای شدن لغت ها جستجویی از سوی کاربران میباشد . یکسری سال قبل، تعداد زیادی از اشخاص کلمه ها گزیده بندی گردیده را موتورهای جستجو وارد می کردند . امروزه، افراد سوال ها پیچیده را به چهره یک گزاره بدون نقص در موتور کاوش وارد می نمایند . اگر آپدیت های الگوریتم های گوگل طی ۲ سال قبل را محاسبه کنیم، متوجه می شویم شعور این نوع از عبارات کاوش عمده از رویکرد پردازش لهجه ارگانیک بشر بوده می‌باشد و قابل توجه ترین پیشرفت کمپانی گوگل در این زمینه به تکثیر الگوریتم مرغ مگس خوار در سال ۲۰۱۳ بر می گردد . 

براساس این الگوریتم جدید، در زمان کاوش در عوض اعتنا به لغت ها کلیدی، کلمات اصلی تجزیه و بررسی می شود و معرفی این الگوریتم منجر شد که گوگل به جای تمرکز به کلمات کلیدی به سئو متمرکز بر محتوا دقت کند . 

در سال ۲۰۱۶، مدیرعامل گوگل آقای ساندار پیچای اعلام کرد که یک قضیه از هر ۵ موضوع عبارت جستجو در نرم افزار های تلفن همراه به صورت جستجوهای صوتی است . به عبارت دیگر ترقی دنیای فناوری به گوگل نشان می دهند افراد جستجوگر می خواهند سریع تر نتایج دلخواه خود را پیدا کنند . 

شاید از رابطه آن با بازاریاب ها بپرسید . باید بگوییم دیگر نگرش سنتی «کلمات کلیدی» در موتورهای جستجو به دیده نمی خورد . جایی که تعدادی سال قبل ممکن بود ۱۰ تا ۲۰ «کلمه حساس بزرگ» دیده شود که اشخاص معمولا برای سکو بندی در رابطه با یک مورد این کلمات اساسی را دنبال می کردند . بلکه امروز عبارت طولانی و متفاوت متعددی وجود دارد که به صورت منظم در ارتباط با یک موضوع، برای جستجو به کارگیری می شوند و حتی نتایج جستجو طبق مکان و زمان جستجو تغییر و تحول می یابند . بنابراین تنها توجه به یک‌سری عبارت کلیدی، دیگر باعث دستیابی به نتایج قابل توجه نخواهد شد . 

استراتژی 
محتوایی در سال ۲۰۱۹ و پس از آن با توجه به دگرگون سازی رفتار جستجوکنندگان و موتورهای جستجو، بازاریاب ها همچنین باید راهکار های محتوایی خودشان را تغییر تحول دهند به ویژه زمانی که قصد دارند ترافیکی محل ورود به اینترنت وبسایت خویش را از طرز جستجوی ارگانیک ارتقا دهند . 

روشی که به واسطه آن می خواهیم این قضیه را آنالیز کنیم به این صورت می باشد که ما می بایست بضاعت و توان دسترسی به مطالب خودمان را از یک بینش تحلیل کنیم نه با اعتنا به یک واژه کلیدی یگانه . 

با سازماندهی محتوا در دسته بندی های موضوعی در عوض پست های انقطاع از یکدیگر، ما کارکشته خوا هیم بود ترافیک متعددی ناشی از کاوش برای لغات حیاتی متنوع به دست آوریم . 

این مورد به ما این توان را می دهد تا مارک خودمان را با اعتنا به موضوعات اساسی قابل تشخیص با نیازهای مخاطب دارای ارتباط کنیم . به کارگیری از مدل گونه بندی موضوعی این امکان را می دهد تا راه تولید و سازماندهی محتوا را کاملا عوض کنیم . 

از گزاره شایسته ترین مثال ها در این زمینه موضوع فروش داخل گرا (inbound sales) می باشد . شما می توانید از فریم تکمیل خودکار گوگل (Google Autocomplete) مشاهده فرمایید که لینک و پیوند های بسیار خیر و خوبی در این زمینه برای سایت HubSpot دیده می شود و مواردی مانند روز فروش درونگرا، تاییدیه ها و متدولوژی در این موضوع سه زمینه مطرح هسند که در نتایج جستجوی آن ها، مستقیما همینطور نام مارک هاب اسپات مطرح گردیده است . 

این وبسایت توانسته هست مارک خویش را با موضوعاتی دارای ربط سازد که مستقیما با شخصیت خریدار آن ها در ارتباط قرار می گیرد و براین اساس به وسیله این مدل مدل بندی موضوعی، آن ها میلیون ها بازدید دارای ربط برای این موضوعات به دست می آورند . 
موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/2/29ساعت 11:01 توسط علی پور | تعداد بازديد :26 |

عناوين مطالب پربازدید
افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت با 17 راهکار موثر
نکته حساس گزینش واژه کلیدی
با توجه به این موضوع، به چه صورت می توانید رتبه بندی خودتان را برای یک کلمه کلیدی متوجه شوید؟
راهنمای قدم به قدم تنظیمات سئو در وردپرس
بهبود شرایط سئو صفحه
تصمیم بگیرید می خواهید چه گویش هایی را در تارنما خویش داشته باشید؟
نقشه‌های وبسایت HTML
منظور از سئو کلاه سیاه و کلاه سفید چیست؟
استراتژی های جدید ورود پرس 2019
لینک و پیوند nofollow