X
تبليغات

تصویر ثابت

نکته حساس گزینش واژه کلیدی

مرجع مقالات رسمی سئو

نکته حساس گزینش واژه کلیدی

نکته 
حساس گزینش واژه کلیدی: بر روی قصد و هدف از جستجو تمرکز کنید اکثر اوقات اشخاص بر روی خویش لغات کلیدی تمرکز کنند . البته این کاری نیست که شما بایست انجام دهید . به جای اعتنا کردن به عبارات مسئله جستجوی کاربران، قصد و انگیزه آن‌ها را از جستجو مشخص و معلوم نمایید . 

یافتن هدف یوزرها از جستجوی یک کلمه و واژه اصلی می تواند سایت شما را از یک کسب کننده ترافیک به یک منشاء درامد گرانقدر تبدیل کند . برای تبیین خوب تر زمینه یک نمایش مطرح کرده و به بیان تفاوت ها می پردازیم . 

تصور کنید که شما صاحب یک وبسایت شغل ها می‌باشید . درامد وب سایت شما به واسطه لیست کردن مشاغل متفاوت می باشد . به این ترتیب می بایست ترتیب شغل ها شما از بهترین وبسایت های موجود مانند Indeed هم بهتر باشد تا کاربران به جای این تارنما های معروف به سراغ وبسایت شما بیایند . 

عبارت Engineering Jobs (مشاغل مهندسی) را جستجو می نماییم . 

نتایج 
جستجوی گوگل بعضا از موارد جستجو مربوط به مهندسی مکانیک و بعضا دیگر با مهندسی نرم افزار دارای ارتباط میباشند . انگیزه کاربران از جستجوی چنین عبارتی می تواند کاملا گوناگون باشد . این به عبارتی چیزیست که شما می بایست دقیقا به آن پی ببرید . 

یوزرها از جستجوی چنین عبارتی به دنبال چه چیزی هستند؟ اکثر وقت ها یوزرها به چه نوع شغل مهندسی عشق و علاقه مندند؟ این مثال نشان می دهد که چه طور می توانیم با استعمال از عبارات اساسی خیر و خوبی که رقابتی نیستند، به کسب ترافیک بپردازیم . 

وب سایت Indeed مطمئنا رقیب مشقت برای وب سایت های مشاغل است، بنابراین ما نیاز به کلمات مهم جایگزینی بر پایه انگیزه کاربران از کاوش داریم . مقدمه به پیشنهادات گوگل برای عبارت موردنظرمان توجه می کنیم . 

پیشنهادات 
گوگل لغات دیگری هم وجود دارا‌هستند که کاربران به جستجوی آنان می پردازند . هم هم اکنون شما با پتانسیل های زیادی رو به رو میباشید . 
مشاغل مهندسی مکانیک (Mechanical)، عمران (Civil) و صنعت های (Industrial) ممکن هست بسیار رقابتی باشند، ولی مهندسی محیط زیست (enviromental) و صدا (audio) چطور؟ 
با رفتن به انتهای برگه هم پیشنهادات دیگری هم از گوگل مشاهده خواهید کرد . مهندسی هوافضا (aerospace) در این میان بسیار دیدنی به حیث می رسد . 

لغات 
اساسی مرتبط در نتایج جستجوی گوگل حال 
سوال دیگری از شما میپرسیم: انگیزه یک استفاده کننده از جستجوی عبارت best marketing automation tool (بهترین ابزار اتوماسیون بازاریابی) در گوگل چه می تواند باشد؟ 
آن ها به دنبال بهترین ابزار ممکن در اتوماسیون بازاریابی هستند، اما هنوز عزمی برای تعیین یک عدد از آن‌ها را ندارند . در عوض آنها به دنبال روشی برای ارزیابی مورد ها جایگزین میباشند . آنها به دنبال مطلبی میباشند که به مقایسه ابزارهای متفاوت با یکدیگر بپردازد . درحال حاضر ببینیم که آن‌گاه از جستجوی این عبارت در گوگل چه چیزی به سناریو در می آید . 

نتایج 
جستجوی گوگل در بهترین ابزار اتوماسیون بازاریابی مسئله هایلایت شده اول تبلیغی از طرف گوگل بوده و دومین زمینه هایلایت شده، اولی سود طبیعی گوگل می‌باشد . فیض طبیعی نشان دهنده مطلبیست که به معرفی و مقایسه 55 ابزار در زمینه اتوماسیون بازاریابی می پردازد . 

تبلیغ گوگل نیز بر خلاف این حقیقت که استفاده کننده به دنبال ارزیابی مورد های ممکن می باشد، به نمایش درامده هست . این نوع شرکت ها لیستی از لغت ها حیاتی مرتبط را سوای در نظر به دست آوردن قصد استفاده کننده تنظیم کرده و تبلیغ خود را برای کلیه آنها نمایش می دهند . این مدل شرکت ها بهتر هست که با مشاهده مورد های بیشتر، تبلیغ هدفمندتری را عرضه نمایند . 

سایت AnswerThePublic یکی از ابزارهای قضیه علاقه ماست چرا که به آنالیز هدف کاربر از جستجوی عبارت موضوع لحاظ می پردازد . با جستجوی عبارت قضیه نظرمان یعنی best marketing automation tool در این وبسایت به سود پایین رسیدیم . 

یکی از گراف های قضیه عشق و علاقه ما همانیست که به تجزیه افراد جستجو کننده این عبارت می پردازد . 

به 
تیتر نمونه مشاهده می کنیم که در عبارت best marketing automation tool افراد کاوش کننده به چهار جور ذیل تقسیم می شوند: 
کاربران 
وردپرس شکرت 
های B2B رشته ای کسب 
و عمل های کوچک شروع 
آپ ها هر یک از این مخاطبین با یکدیگر مختلف بوده و میزان دارایی های مختلفی برای این عمل دارا‌هستند . مطمئنا یک کمپانی B2B بلندمرتبه هزینه بیشتری را نسبت به یک کسب و فعالیت کوچک هزینه می کند . هر یک از آنها نیز نیازهای مختص خویش را دارند . 

کاربران وردپرس فقط به دنبال افزونه ای می‌باشند که در داخل وبسایت آن ها نصب شود، در صورتی که کمپانی های B2B نیاز به یک پلتفرم غیروابسته دارا‌هستند . احتمال دارد هم بخواهند که سیستم اتوماسیونشان در داخل سایت اجرا شود . 

هدف گذاری برای هر یک از این موارد موجب تغییر تحول در تعیین واژه و کلمه اصلی می شود . صفحات و پست هایی که برای این عبارت ساخت می کنید می بایست مشخصا برای ناحیه به سری از مخاطبین نوشته شود و کلمات دارای اهمیت هر یک با بقیه مختلف خواهد بود . 

احتمال موفقیت شما در مواقعی که رقابت کمتری در آن‌ها وجود دارد، مطمئنا بخش اعظم خواهد بود . همچنین در این حالت مخاطبین شما نیز نسبت به اقلام عرضه شده به وسیله شما علاقه بیشتری نشان خواهند بخشید . همه این مورد ها موجب کسب لینک و پیوند های بیشتر، سکو بهتر و در فیض درامد فراتر می گردد . 
موضوع :
برچسب ها : سئو سایت,

+ نوشته شده در 1398/2/16ساعت 14:56 توسط علی پور | تعداد بازديد :28 |

عناوين مطالب پربازدید
افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت با 17 راهکار موثر
نکته حساس گزینش واژه کلیدی
با توجه به این موضوع، به چه صورت می توانید رتبه بندی خودتان را برای یک کلمه کلیدی متوجه شوید؟
راهنمای قدم به قدم تنظیمات سئو در وردپرس
بهبود شرایط سئو صفحه
تصمیم بگیرید می خواهید چه گویش هایی را در تارنما خویش داشته باشید؟
نقشه‌های وبسایت HTML
منظور از سئو کلاه سیاه و کلاه سفید چیست؟
استراتژی های جدید ورود پرس 2019
لینک و پیوند nofollow