X
تبليغات

تصویر ثابت

مرجع مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

بازاریابی چریکی یا این که پارتیزانی چه می باشد؟


چیزی که در‌این گزارش شاخص میباشد، ارائه بدون نقص جزئیات از شرایط فعلی میباشد. در بخش posts می‌توانید ترازو بروزرسانی های خویش و معیار پرورش آن را ملاحظه کنید. همینطور ردیف  Engagement Rate  نیز نسبت مشغول شدن یوزرها با مطالب منتشر گردیده را نشان می‌دهد.

سئو در مشهد

از سایر امکان های این بخش این میباشد که درصورتی که رقیبی نزدیک داشته باشید، میتوانید از داده ها حیاتی مرتبط با آن آگاه گردید؛ از گزاره اینکه هر چه زمان مبادرت به بروزرسانی حساب خویش می‌نمایند که به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که بتوانید بر پایه ی آن، برنامه ی مرتبط با وبسایت خویش را پباده سازی فرمایید.


بی تردید بخوانید: بازاریابی چریکی یا این که پارتیزانی چه می باشد؟


 


3- پیشنهادات و سفارش ها برای بهبود سئو

این ابزار برای مدیرانی که از واحد سنجش اهمیت بهبود سئو از حیث کلمه ها کلیدی مطلع میباشند، بسیار کاربردی و گران بها میباشد.


بخش SEO Ideas وظایف مرتبط با با صرفه سازی ورقه اینترنت را معمولی می نماید.


از روش این ابزار و با گزینش صفحه ها مهم از تارنما و مقایسه آن با صفحه های مهم تارنما های حریف در به عبارتی کلیدواژه ها، SEMrush  پیشنهاداتی به مراد بهبود حالت سئوی وب سایت و پیروزی در رقابت با بقیه تارنما ها در کلیدواژه های  مهم سایت به شما میدهد که با اجرای آن می‌توانید وبسایت خویش را به برد نزدیک خیس فرمائید و به بهبود سئوی سایتتان امیدوار باشید.


پیشنهاد میشود برای تمام صفحه ها مهم از تارنما خویش، این عمل را انجام دهید که ولی بدون چاره به انجام آن به طور دستی، چه برای اضافه کردن نشانی ها و چه برای گزینش کلمه ها کلیدی آن ها می‌باشید. گزارش پیشنهادات به طور آنی تولید می‌گردد.


مثال ای از نمایه گزارشات پیشنهادی را می‌توانید در‌این تصویر مشاهده نمائید.




شایسته ترین بخش این ابزار این میباشد که صفحه ها مهم وب سایت را با تشخیص کلیدواژه ها و ردیابی شرایط کلمه ها کلیدی وبسایت شما تشخیص داده و برای آن‌ها نیز پیشنهاداتی در گزارش ارائه می‌دهد. این ابزار همینطور 10صفحه برتر وب سایت را با اعتنا به کلمه و واژه کلیدی معین گردیده انتخاب کرده و برای افزایش شرایط سئوی آن صفحه ها نیز پیشنهاداتی برای پیروزی در نتیجه ها گوگل ارائه می‌دهد.


در بخش بک لینک و پیوند نیز این ابزار به شما لیستی از تارنما هایی که با به دست آوردن بک پیوند از آنان می‌توانید به برد تارنما خویش امداد فرمائید ارائه میدهد. درین بخش می‌توانید آماری کلی از حالت تعداد صفحاتی که نیاز به بهبود دارا هستند (و به وسیله شما به نشانی های مهم وب سایت افزوده گردیده اند)، حالت صفحه های در حاصل گوگل و بقیه داده ها اثرگذار و مهم را بیابید.


موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/7/28ساعت 9:25 توسط علی پور | تعداد بازديد :9 |

سوال در رابطه توده و مفرد لغات کلیدی


گوگل توضیح بخشید که چرا لغات مفرد و توده درجه متفاوتی اخذ میکنند

آقای جان مولر از مجموعه گوگل به تازگی توضیح بخشید که چرا لغت ها عده و مفرد در حاصل جستجوی گوگل درجه های متفاوتی اخذ مینمایند.

بهترین سئو کار


بخش اعظمی از متخصصین سئو پیشنهاد میکنند که لغات متشابه و مترادف و هم معنی واژه کلیدی اصلی را در وضعیت مفرد و عده، در بدنه محتوا به کار گیری کنیم. جان مولر توضیح می‌دهد که چرا بایست یکی‌از ورژن های توده یا این که مفرد را تعیین و بعد بر روی آن تمرکز نمود.


سوال در رابطه توده و مفرد لغات کلیدی

در دورهمی آنلاین گوگل فردی چنین سوالی را مطرح کرد:


\"علت کسب مرتبه تماما متعدد برای موقعیت مفرد و عده یک کلمه و واژه کلیدی چه است؟ ما نمونه هایی داریم که توده یک کلمه و واژه کلیدی جز پنج جايگاه نخستین سود جستجوست، در صورتی‌که که ورژن مفرد آن در 100 سود اولیه نیز چشم نمی‌شود.\"


جواب جان مولر بدین سوال به‌این صورت بوده هست:


\"قصد استفاده کننده از جستجوی این دو شرایط میتواند مختلف باشد. به این ترتیب بسته به وضعیت مو جود ممکن میباشد نتیجه ها متفاوتی را مشاهده کنیم. براین اساس انتظار نمی رود که در جستجوی ورژن های مفرد و توده یک کلمه و واژه کلیدی حاصل کاوش یکسانی را مشاهده کنیم.


احتمال می رود که ما توده و مفرد یک کلمه و واژه را تحت عنوان دو عنصر جداازهم در لحاظ گرفته و همینطور قصد یوزرها نیز از جستجوی این دو موقعیت پاره ای متعدد باشد. بنابریان گوگل الزاما ورژن های مفرد و توده یک واژه کلیدی را مانند هم نمی داند و در سود ممکن می‌باشد حاصل جستجوی متفاوتی را مشاهده کنیم.\"


چرا گوگل می بایست حاصل متفاوتی را اکران دهد؟

محتوای متبوع استفاده کننده در هنگام جستجوی موقعیت مفرد یا این که عده یک کلمه و واژه کلیدی قادر است متعدد از یکدیگر باشد. بنابریان این قابلیت موجود هست که مفرد یک واژه کلیدی به یک مفهوم و توده آن در معنای دیگری باشد.


در وضعیت کلی می اقتدار اظهار‌کرد که احتمالا تفاوت هایی در بین مفرد و توده یک واژه کلیدی موجود است. البته علت این تفاوت بسته به هر واژه مختلف می باشد.


منظور استفاده کننده در برخی از این دو جور کاوش با یکدیگر یکسان وجود ندارد. مثلا ما در جستجوی لغات کلیدی مربوط به فروم ها مشاهده نمودیم که گوگل به ازای وضعیت مفرد، به اکران وب سایت هایی می‌پردازد که خودشان فروم نیستند، بلکه به معرفی بعضا از فروم ها پرداخته اند. البته با به عمل بردن وضعیت عده به عبارتی واژه کلیدی، گوگل به اکران گزینه های پرداخت که خویش از دسته فروم بودند.


ولی این موضع راجع به کلیه فروم ها انتفاق نمی افتد. از لحاظ ما گوگل به واسطه سیگنال هایی که در‌این موقعیت اخذ می نماید به اکران چنین گزینه های متفاوتی در حاصل کاوش پرداخته هست.


به همن عامل نمی توانیم یک برهان کلی برای کلیه حالات بیاوریم. البته می‌توانیم مراد یوزرها را در ورژن توده یا این که مفرد یک واژه کلیدی شناسایی کنیم.


چه طور منظور یوزرها از کاوش را شناسایی کنیم؟

در اینجا مثالی را برای شما مطرح میکنیم. واژه و کلمه متبوع ما \"فعالیت\" می باشد.


شرایط مفرد: عمل

در صورتیکه عبارت \"فعالیت\" را در گوگل کاوش کنیم با گروه ای از وب سایت های استخدامی مواجه می شویم. این نشان میدهد که انگیزه یوزرها از جستجوی این واژه، طولانی تر یافتن عمل تازه میباشد. علت کسب درجه بهتر این سیرتکامل وب سایت های استخدامی اینست که رضایت بیشتری برای یوزرها به هم پا داشته می باشد.


موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1398/7/25ساعت 8:24 توسط علی پور | تعداد بازديد :10 |

چه طور بک پیوند های دارای اعتبار بسازیم؟


چه طور بک پیوند های دارای اعتبار بسازیم؟

درین مقاله به باز نگری ایجاد اصولی بک پیوند های دارای اعتبار در وبسایت های دیگر و همینطور پیوند به بقیه وبسایت ها در تارنما خویش میپردازیم.

سئو در مشهد


چه دوست داشته باشید، چه خیر، بک پیوند ها از اجزای اصلی و مهم سئو محسوب میشوند. البته چه چیزی سبب می‌شود که یک بک لینک و پیوند موءثر باشد؟ همان گونه که گوگل اعلام کرده که با به کارگیری افراطی از عبارات کلیدی عکس العمل می‌نماید، در بیانیه دیگر نیز اعلام کرده که با ایجاد بک پیوند به صورت افراطی نیز عکس العمل خواهد کرد.


صادقانه بیان کنم که بها بک پیوند ها با یکدیگر متساوی وجود ندارد و مهمتر از آن بعضا از آن‌ها ممکن هست بر مرتبه وبسایت تاثیر منفی بگذارد. به‌دنبال به باز نگری کارداران موءثر بر بها گذاری بک پیوند ها میپردازیم و در زمینه‌ی طرز تولید بک لینک و پیوند ها در تارنما خویش نیز توضیح می‌دهیم.


بک لینک و پیوند های دارای اعتبار چیستند؟

قبلی از جواب به‌این سوال، در آغاز می ایست به سوال تحت پاسخ دهیم:


چنانچه کاربری بر روی یک بک پیوند کلیک نماید، آیا به دنبال و با آمدن به برگه تازه با داده ها دارای ارتباط روبرو میگردد؟ به عبارت دیگر آیا استفاده کننده با داخل شدن به نشانی تازه وقت خویش را تلف خواهد کرد؟


در شرایطی که جواب بدین سوال آری می‌باشد که شما یک بک پیوند سلامت دارید. درصورتی که خیر، فقط در اکنون اتلاف وقت استفاده کننده می‌باشید. لپ صحبت اینست که یک بک پیوند دارای اعتبار، لینکیست که داده ها به درد بخور و مربوط به انکر تکست به استفاده کننده می‌دهد. در‌پی به طور عمیقتری به‌این زمینه می‌پردازیم.


چرا یک بک پیوند بایستی دارنده داده ها گرانبها و دارای ارتباط باشد؟

در اینجا یک نمونه برای شما می‌آورم. فرض می‌کنیم که شما یک مقاله در رابطه طریق ماهیگیری نوشته اید. همینطور مقاله دیگری نیز از یک تارنما چشم اید که در رابطه مهارت های آشپزی هست. این مقاله بسیار بی نیاز و دارنده داده ها خوبیست و شما تصور میکنید که احتمالا آیتم پسند کاربرانتان قرار می‌گیرد. حتی درصورتی که خوانند‌گان مقاله ماهیگیری شما، هم به قضیه ماهیگیری عشق مند باشد و هم به آشپزی، بازهم لینک و پیوند داده به مقاله دوم فعالیت صحت وجود ندارد. ولی چرا؟


علت اینست که مقاله آشپزی به مقاله ماهیگیری دارای ربط وجود ندارد. یوزرها مقاله وبسایت شما‌را برای کسب داده ها در رابطه ماهیگیری گشوده کرده اند. آنان انتظار دارا هستند که بعد از کلیک بر روی لینکی درین ورقه، مقاله دیگری در رابطه ماهیگیری ببینند و خیر آشپزی.


حتی در حالتی‌که مقاله دوم در رابطه داده ها اول و سطحی در رابطه ماهیگیری باشد هم پیوند دادن به آن صحیح وجود ندارد. به این دلیل‌که یوزرها بعد از ورود به ورقه تازه لینک و پیوند گردیده و قرائت آن بعداز بازه کوتاهی متوجه سطحی بودن مقاله میگردند و شم مینمایند که وقتشان در اکنون تلف شدن می‌باشد. بنابر این پیوند های فرنگی به وب سایت های دیگر علاوه بر دارای ارتباط بودن بایستی دارنده داده ها ارزشمندی نیز باشد.


با عدم ساخت بک پیوند های دارای اعتبار ریسک نکنیم

ریسک هایی که با عدم ایجاد بک پیوند های دارای اعتبار می‌کنیم عبارتند از:

استفاده کننده دیگر عشق و علاقه ای به وب سایت شما نخواهد داشت.

استفاده کننده از عضویت در روزنامه وب سایت خارج میاید.

یوزرها از شما تحت عنوان یک منشا دارای اعتبار در وب حافظه نمیکنند.

درجه سئو شما با کاهش مواجه می‌شود.

از سوی دیگر با ایجاد بک پیوند های دارای اعتبار و دارای ربط به بقیه تارنما ها تمام مورد ها بالا معکوس می‌گردد. فیض آن، یوزرها اضافه، دنبال کنندگان طولانی تر، سئو بهتر، اعتبار اضافه و برندینگ توانا تری خواهد بود. در فیض یوزرها عشق مند به پیوند دادن به تارنما شما میگردند و بک پیوند های بیشتری کسب خواهید کرد.


موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/7/25ساعت 8:10 توسط علی پور | تعداد بازديد :13 |

طرز های تولید بک پیوند برای سئو


نحوه های بخش اعظمی برای تولید بک لینک و پیوند موجود است. یک کدام از همه گیرترین شیوه های به چنگ آوردن بک لینک و پیوند کیفیت خوب در طولانی تر کشورها به کارگیری از پست مهمان میباشد. شایسته ترین طرز های ایجاد بک لینک و پیوند درست را درین نوشته ی علمی بازبینی خوا هیم کرد.

 سئو در مشهد


طرز های تولید بک پیوند برای سئو

در حالتی که کلمه و واژه  List of Guest blog sites را در گوگل کاوش نمائید. شاهد وبسایت های معتبری خواهید بود که به شما قابلیت و امکان درج پست مهمان و دریافت کردن بک لینک و پیوند در موضوعات متفاوت را میدهد. در کشور‌ایران در حالتی که برای کلمه و واژه لیست وب سایت های ارائه دهنده پست مهمان کاوش فرمائید. شاید بتوانید یک یا این که دو وبسایت را بیابید که در موضوعات مرتبط با طراحی وب سایت، پست مهمان پذیرش مینمایند. درصورتی که شما مالک یک وب سایت فروشگاهی باشید. تصاحب کردن پیوند از یک مقاله طراحی وب یا این که سئو تاثیری در ارتقاء مخاطبان شما نخواهد داشت. شاید استدلال آنکه بیش تر لینک و پیوند هایی که در تارنما های اهل ایران مشاهده می‌کنیم، لینک و پیوند های تبلیغاتی همپا با بنر تبلیغی می‌باشند. همین نکته می باشد که سایتی که قابلیت ساخت پست مهمان در همگی موضوع ها را برایمان فراهم نماید نیست. هر حفره ای در اقتصاد دلیلی منطقی داراست. در حالتی که سایتی نیست که پست مهمان در زمنیه های گوناگون پذیرش نماید، مهم ترین استدلال آن این هست که محتواگذارانی که بخواهند در رابطه موضوعات متفاوت مقاله بنویسند بسیار معدود و انگشت شمار می‌باشند. یا این که به هیچ عنوان وجود ندارند. بعنوان یک کمپانی طراح وبسایت بارها شاهد بودیم که مشتریانمان حتی برای تارنما خودشان هم از تهیه و تنظیم مقاله عاجز می باشند. براین اساس دیگر انتظار ساخت مقاله برای تارنما های قبول پست مهمان بی مفهوم میباشد.


 


بیش تر بخوانید : چه عواملی در ارتقاء بازدید گوگل موءثر می باشند؟




 


نکته طلایی به کار گیری از پست مهمان در جمهوری اسلامی ایران

همان طور که تا اینجا گفتیم وب سایت هایی وجود دارا‌هستند که مالکان آن حاضر به ایجاد محتوا برای وب سایت خودشان هم نیستند. (برای پیشنهاد ساخت محتوای سئو گردیده به وب24 کلیک فرمائید) تارنما هایی هم می باشند که چهت نیل به درجه های برتر گوگل نیاز به اخذ لینک و پیوند از وبسایت های دارای ارتباط می‌باشند. با اتصال این دو وبسایت شما می‌توانید درآمد بالایی کسب نمایید.


تحت عنوان یک فری لنسر، سئو عمل یا این که کمپانی طراحی وب و یا این که کمپانی بازاریابی برای ساخت پست مهمان راهکارهای تحت را بکار بگیرید.


معلوم کردن قضیه اصلی وب سایت مشتری

معین کردن وبسایت هایی که زمینه شبیه دارا‌هستند اما حریف بلقوه نیستند.

تحقیق لغت ها کلیدی

معین کردن اینکه کدام صفحه ها برای کدام لغت ها کلیدی می بایست درجه بدست بیاورند.

معین کردن کلمه ها کلیدی طولانی برای جذب گستره بیشتری از مخاطبان

تماس با مالکان وبسایت های شبیه تارنما مشتری

زنخدان زنی برای ساخت پست مهمان برای وبسایت های شبیه

گزینش هزینه برای کمپانی پذیرنده پست مهمان بصورت مقرون به صرفه

انتخاب تعداد پست و تعداد بک پیوند دریافت گردیده از هر پست

گزینش محل تبلیغ برای پست های تولید گردیده در شبکه‌های‌مردمی

بستن قرارداد ایجاد پست مهمان


موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1398/7/24ساعت 8:50 توسط علی پور | تعداد بازديد :11 |

فیشینگ شارژ


در مرزو بوم‌هایی که اکانت پی پال(PayPal) مجاز هست، فیشینگ به دفعات بیشتری واقعه می‌ افتد و معمولاً جزء هدف ها اصلی هکر‌ها و سارقان می‌باشند. با اینکه اکانت پی پال و اکانت‌های در بین‌المللی دیگر در مملکت ما فعال نیستند البته خطر فیشینگ به وسیله هکر‌ها و سارقان باطن میهن موجود است.

بهترین سئو کار


فیشینگ شارژ

فیشینگ شارژ یک کدام از مثال های رایج فیشینگ در مملکت ما هست. اذن دهید تا مثال ای از فیشینگ‌هایی که در میهن ما صورت می دهد را بازبینی کنیم. ممکن میباشد یک پیامک اخذ فرمائید که توصیه پاداش می دهد، به عنوان مثالً به نشانی تارنما تحت مراجعه‌کنید و با خرید یک شارژ، مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان شارژ کادو اخذ نمائید! معمولاً هم درین پیامک‌ها به استفاده کننده گفته میگردد که مجال خرید شارژ کوتاه میباشد و در حالتی که زود مبادرت نکنید این اقبال را از دست می‌دهید. در مرحله آن‌گاه، شما به نشانی اینترنت سایتی که در پیامک موجود است مراجعه می کنید و از درگاه پرداخت که آنجا موجود هست، مبادرت به خرید شارژ مینمایید. تمام داده ها اکانت خویش را وارد کرده و معطل شارژ و پاداش می مانید! حقیقت این می‌باشد که خیر شارژی انجام میشود و خیر پاداش‌ای در فعالیت می‌باشد. تنها داده ها شما در مشت هکر قرار گرفته و فیشینگ انجام یافته می‌باشد. نکته حساس درباره با این گونه فیشینگ، فن‌ای بودن ظواهر وبسایت هست به گونه ای که استفاده کننده یک لحظه هم تصور نمی‌نماید مشکلی در عمل هست. برای مثالً کاغذ درگاه خزانه، دقیقاً مشابه به مثال اصلی، نسخه برداری و تاسیس شده است. متأسفانه زمانی هکر، داده ها شما‌را بدست آورد، با مراجعه به اکانت بانکی، تمام موجودی یا این که قسمتی از آن را برداشت می نماید و شما حتی متوجه نمی گردید.


ولی مثالی که برای فیشینگ شارژ گفتیم، یک مثال معمولی می‌باشد و به جهت قابلیت و امکان پیگیری بوسیله پلیس سایبری زیاد رخداد نمیفتد، به جای این مورد ها، از طریق‌های پیچیده‌خیس و فن‌ای‌تری به کار گیری می شود که تا حدی منش را برای پیگیری و گلایه می‌بندد.


تفاوت فارمینگ و فیشینگ چه چیزی است؟

تفاوت فارمینگ و فیشینگ چه میباشد؟ تا این نصیب از مقاله متوجه شدیم که فیشینگ چه می باشد اما برای فهم تفاوت فارمینگ و فیشینگ لازم می باشد در رابطه فارمینگ اطلاعاتی بدست بیاوریم. در فارمینگ هم به شکلی داده ها استفاده کننده سرقت میگردد. به عنوان مثال ایمیلی به وسیله هکر (یا این که فارمر) برای استفاده کننده رسول میشود و آدرس اینترنتی دربردارنده لینکی می باشد که استفاده کننده را به اینترنت سایتی جعلی هدایت می کند. با این عمل ترافیک هدایت گردیده به سمت وبسایت جعلی، ارتقا پیدا می کند. گهگاه ممکن می باشد داده ها IP و نشانی اینترنتی استفاده کننده سرقت گردیده و از آن برای بالا بردن ترافیک تارنما‌ها یا این که ورود به حساب‌های متعلق مصرف شود. دیدنی میباشد بدانید که گهگاه فارمینگ و فیشینگ به طور ترکیبی بر روی قربانی‌ها، اعمال میگردند.




فیشینگ کارت بانکی چه است؟

فیشینگ کارت بانکی چه می‌باشد؟ فیشینگ کارت بانکی به معنای سرقت داده ها کارت بانکی از شیوه های گوناگون می‌باشد. به عنوان مثال با یک کاغذ جعلی که دقیقاً مشابه به درگاه‌های پرداخت دارای اعتبار، ایجاد شده است داده ها اکانت از شما اخذ گردیده و در چنگ هکر قرار میگیرد. ولی فیشینگ کارت بانکی صرفا از خط مش تارنما‌ها انجام نمی شود بعضا از سارقان با اشخاص ارتباط تلفنی برقرار کرده و با جلب اعتماد وی، تمام داده ها اکانت را بدست میاورند. اعتنا داشته باشید که فیشینگ به هر صورتی که صورت بپذیرد هم به مهندسی اجتماعی نیاز دارااست و هم مهارت‌های فنی. به دلیل آن که سارقان به نظر کم عقل، وضعیتی را بوجود می آورند که شخص حتی یک لحظه هم شک نخواهد داشت. اکنون که متوجه شدید فیشینگ کارت بانکی چه چیزی است، بهتر می‌باشد در هنگام انجام این دست عملیات بانکی توجه بیشتری داشته باشید. مثلا هیچ گاه در تماس‌های تلفنی، داده ها اکانت خویش را اعلام نکنید. در‌این تماس‌ها معمولاً دزد خویش را کارمند خزانه یا این که سازمان‌های دیگر معرفی می کند. شما به حافظه داشته باشید که هیچوقت حتی شماره اکانت خویش را اعلام نکنید. در رابطه پیامک‌های دربردارنده لینک و پیوند، بسیار توجه فرمایید و به هر اجرو پاداش و زمان طلایی مشکوک باشید. برای خرید از اینترنت، صرفا به وبسایت‌های دارای اعتبار رجوع‌نمایید.


موضوع :
برچسب ها : بهترین سئو کار,

+ نوشته شده در 1398/7/23ساعت 8:52 توسط علی پور | تعداد بازديد :12 |

شیوه بعدی social book marking


نحوه های ایجاد بک پیوند 

1.  اولی روشی که به شما معرفی می‌کنیم، طرز لینک و پیوند سازی در guest book (دفترچه مهمان) هاست که در نصیب کامنت آن بایستی عبارت inurl:/?agbook=addentry را تثبیت کنیم. با این جست و جو می‌توانید دفترچه مهمان هایی را پیدا نمایید که ریلکس اذن میدهند شما لینک و پیوند خویش را در آن وبسایت تثبیت نمایید و سیس آن تارنما هم لینک و پیوند شمارا تثبیت مینماید که‌این،به عبارتی بک پیوند می باشد.

2.  شیوه بعدی که به شما معرفی می‌کنیم، تثبیت سریع پیوند در Directory هاست. در آغاز در نصیب کامنت می نویسیم:


Inurl:/addurl.php “directory”


آیتم هایی که برای شما میاورد دایرکت هایی میباشند که شما می‌توانید به اصطلاح لینک و پیوند خویش را در آن تثبیت نمایید و بک پیوند بسازید.

3.  شیوه بی آلایش ی بعدی که بتوانید بکار بگیرید،به کار گیری از تارنما های wiki می باشد مانند ویکی پدیا.
در واقع شما با تایپ عبارت inurl:index.php?title=main_page با وب سایت هایی روبرو می‌شوید که ویکی میباشند و با ورود به آنان میتوانید لینک و پیوند سازی نمائید.

4.  خدمت بعدی Pingها می باشند که بسیار هم زیادند که شما میتوانید محتوای تازه خویش را به گوگل پینگ نمایید.


ولی نخستین مبحث مهم indexing را توضیح میدهیم. اضافه گلایه یوزرها این میباشد که میگویند گوگل تارنما یا این که صفحه ها آن‌ها را به خیر و خوبی ایندکس نمیکند! گوگل با اینکه تارنما بسیار بزرگی می‌باشد و دارنده ایندکس بخش اعظمی هست، اما تمام صفحه ها را نمی تواند سریع ایندکس نماید مخصوصا صفحه های داخلی تارنما های مبتدی را!

در فیض شما میتوانید از پینگ ها استعمال فرمایید که هرکدام از این تارنما ها ورقه ای را برای شما میاورد که شما می‌توانید آن ورقه را مالامال نمائید و لینک و پیوند سازی انجام دهید .

5.  نحوه دیگری که می‌توانید تارنما یا این که وب لاگ خویش را به‌این وبسایت ها بفرستید و بک پیوند بگیرید، تایپ این عبارت هست:
Inurl:/submit.php intitle: “submit link”هست که بعد از آن با تارنما هایی روبرو میشوید که میتوانید با ورود به هر یک url وtitle خویش را تثبیت فرمائید و بدون‌پول در وب سایت ها عضو گردید و بک پیوند بگیرید. این طرز بسیار بی آلایش هست و با این دسته سرچ میتوانید براحتی به حدود 200 وب سایت دسترسی پیدا فرمائید.

6.  طرز بعدی تکنیک Rss directory هست.
تعدادی وب سایت ها میباشند که میتوانیم Rss (خروجی) وب سایت خویش را به آن معرفی کنیم.به محض اینکه مطلبی تازه در وبسایت بنویسیم،ه مان لحظه داده ها ما وارد این جور وبسایت ها می گردند و تحت عنوان یک بک لینک و پیوند تثبیت می گردند.
اکثر این وبسایت ها این ایام بسیار فعال اند البته برخی از آنان دیگر از عمل افتاده اند.

7.  شیوه بعدی social book marking ها میباشند.در شرایطی‌که سئوکار باشید، قطعابا این وب سایت ها شناخت دارید.این ها تارنما هایی میباشند که می‌توانیم در آن‌ها عضو شویم و لینک و پیوند وب لاگ پستمان را در اختیار بگذاریم. مردم در آن تارنما می‌توانند مارا لایک نمایند،کامنت بگذارند و ...
این وب سایت ها از نگرش گوگل بسیار اعتبار دارا هستند. یک کدام از دارای شهرت ترین این وب سایت ها reddit اسم داراست که می‌توانید در‌این وبسایت در نصیب submit link آن، لینک و پیوند خویش را تثبیت نمائید.
بایستی این نکته را بدانید که در عکس العمل با این تارنما ها می بایست با احتیاط اخلاق و رفتار فرمائید و تنها روزی 2 یا این که 3 بک لینک و پیوند بسازید.
همینطور پیوند سازی در وبلاگ ها هم نوعی ایجاد بک لینک و پیوند می‌باشد.

این ها از گزاره طریق های ایجاد بک لینک و پیوند بودند که شما  با تثبیت لینک و پیوند خویش در سایتی،میتوانید سبب گردید آن وبسایت هم پیوند خویش را در تارنما شما بگذارد و فعالیت بک لینک و پیوند صورت پذیرد.

موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1398/7/23ساعت 8:26 توسط علی پور | تعداد بازديد :12 |

ریدایرکت های مخفیانه Sneaky redirect

2- 
ریدایرکت های مخفیانه Sneaky redirect ریدایرکت کردن یک برگه موجب می شود استفاده کننده فارغ از اطلاع به آدرس دیگری ارجاع داده شود . عارضه ها زیادی برای ریدایرکت کردن یک صفحه وجود دارااست که اتفاقا دوچندان کاربردی و مثبت می‌باشند و موجب جریمه سایت بوسیله گوگل نمی‌شوند . بعنوان نمونه صفحاتی که نشانی آنان تغییر و تحول کرده یا به کلی حذف شده اند به وسیله Redirect به آدرس تازه خویش ارجاع داده می‌شوند . 

ولی بعضی از راه ها برای فریب گوگل طراحی شده اند که موجب میگردند محتوای نمایش داده گردیده به کاربر با محتوایی که در دسترس گوگل قرار می‌گیرد مختلف باشد . 

در تکنیک Sneaky Redirect هنگامی که ربات گوگل وارد برگه میشود به یک آدرس با صرفه شده برای واژه و کلمه هدف ارجاع داده میشود البته اگر همان ورقه توسط کاربر باز شود محتوای مورد لحاظ رئیس تارنما نمایش داده می گردد . 

در این موقعیت گوگل کاغذ حساس که یوزرها مشاهده مینمایند را ایندکس خواهد کرد و به ریدایرکت انجام گردیده توجهی نمی کند . 
گوگل به دو مورد معین برای تکنیک Sneaky redirect اشاره کرده می‌باشد که عبارتند از: 
محتوای نشان داده گردیده به گوگل در کاغذ جان دار هست ولی استفاده کننده به نشانی دیگری ریدایرکت میگردد . 
کاربرانی که با گوشی وارد می گردند محتوایی مختلف از نسخه دسکتاپ مشاهده می‌کنند یا این که به آدرس دیگری از یک وبسایت اسپمر منتقل می‌شوند . 
این راه به طور کامل برای گوگل قابل شناسایی بوده و به سرعت وب سایت شما را جریمه خواهد کرد . افراد کمی می‌باشند که از این منش برای بهبود سئو به کار گیری می‌کنند و معمولا سایت هایی که هک شده باشند با مشکلاتی از این دست مواجه میگردند . 

3- 
لینک سازی غیر ارگانیک Link schemes هر بک لینک و پیوند که با انگیزه بهبود شرایط سئو و ارتقاء منزلت شما در نتایج گوگل ایجاد شده باشد به عنوان نقض ضوابط گوگل شناسایی می شود . این قانون هم برای پیوند هایی که به تارنما شما داده شده اند و نیز برای لینک هایی که به سایت های دیگر میدهید راستگو می باشد . 

در 
ادامه مواقعی که گوگل به عنوان لینک و پیوند سازی غیر نرمال می شناسد را ارزیابی میکنیم: 
خرید بک لینک، یعنی پرداخت پول به ازای قرار دادن لینک شما در وبسایت های دیگر . 
(پیشنهاد می‌کنیم مطلب خرید بک لینک و پیوند را مطالعه کنید) تبادل لینک، یعنی شما به یک تارنما پیوند بدهید و در پیش‌روی آن تارنما هم به شما لینک بدهد . 
انتشار دوچندان پست مهمان یا رپورتاژ اطلاع رسانی در سایت های دیگر که همه با هدف گذاری روی کلمات مشخصی پیوند سازی گردیده اند . 
استفاده از نرم افزارهای خودکار برای لینک و پیوند سازی در وب سایت های دیگر . 
قرار بخشید لینک و پیوند در دایرکتوری های ناچیز قیمت یا این که وب سایت های آگهی بدون‌پول . 
پیوند های انگیزه گذاری شده روی واژه و کلمه مشخص که در فوتر یا سایدبار تارنما های بخش اعظمی قرار گرفته اند . 
توجه داشته باشید که معمولا تبلیغات اینترنتی با لینک و پیوند سازی همپا میباشند . برای آنکه تبلیغات شما از نظر گوگل خرید بک لینک و پیوند محسوب نشود می توانید یک عدد از دو شیوه تحت را به کارگیری فرمائید . 
موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/6/4ساعت 8:16 توسط علی پور | تعداد بازديد :18 |

هدف حیاتی گوگل از نوآوری الگوریتم مرغ مگس خوار چیست؟

هدف 
حیاتی گوگل از نوآوری الگوریتم مرغ مگس خوار چیست؟ گوگل با استعمال از مرغ مگس خوار، به مضمون‌ هر کلمه در عبارت جستجوشده توجه می‌کند، از فهم درست عبارت جستجوشده مطمئن می‌شود و بعد صفحاتی را که با مفهوم عبارت جستجوشده مطابقت دارند، معرفی می‌نماید . به این ترتیب انگیزه گوگل خوب تر کردن کیفیت نتایج جستجوشده است و نه صفحاتی که تنها تعدادی واژه شبیه دارا هستند .

تاثیر 
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل بر سئو چگونه است؟ گوگل پس از اعلام طرز عمل مرغ مگس خوار، اعلام کرد که نگران سئو تارنما خویش نباشید؛ چون قواعد کلی تغییری نکرده میباشد و اشخاصی که محتوای باکیفیت، غیرکپی و اختصاصی به فرد تولید می‌کنند، بهترین امتیازها را از گوگل کسب مینمایند . مرغ مگس خوار گوگل، مطالب سایت‌ها را با روش‌های دقیق‌تر و سختگیرانه‌تری آنالیز مینماید . ممکن است مهم ترین نشانه‌های تاثیر این الگوریتم روی سایت شما، کاهش ترافیک و به دنبال آن، کاهش مقدار بازدید سایت هست . بهترین شیوه برای مناسب و بهینه کردن وب سایت با الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، ساخت محتوای حرفه‌ای و به کار گیری درست و به جا از لغت ها مهم می باشد . 

آیا 
مرغ مگس خوار گوگل از جستجوی محلی به کار گیری می‌کند؟ مرغ مگس خوار در دنیای طبیعت، به دنبال نزدیک‌ترین و مرتبط‌ترین هدف برای شکار خود می شود . زمانی که کاربران عبارت موردنظر خود را در گوگل جستجو می‌کنند، مرغ مگس خوار از گراف دانش و جستجوی معنایی به کار گیری می‌نماید تا دقیق‌ترین و مرتبط‌ترین فیض را به کاربر ارائه دهد . 

آیا 
مرغ مگس خوار از جستجوی صوتی به کار گیری می‌کند؟ یکی از روش‌های جستجوی عبارت در گوگل، جستجوی صوتی هست . با بیان عبارت مد حیث خود، مرغ مگس خوار را برای پیدا کردن نتایج جستجو، احضار می کنید . همت الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در جستجوی صوتی با جستجوی نوشتاری تفاوتی ندارد، فقط فعالیت را برای شما راحت‌تر می نماید . 

پنج 
ترفند برای کسب امتیاز از الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل 1 . با صرفه سازی لغات کلیدی: از پرکردن متن با کلمه ها حیاتی بپرهیزید . به جای تکرار بیش از حد لغت ها کلیدی، لغات هم معنی و عبارت‌های ترکیبی را به کار ببرید . 
2 . انکرتکست‌ها را با لغات حساس با صرفه سازی کنید: این عمل را با استفاده خلاقانه از کلمات دارای اهمیت انجام دهید . انکرتکست‌ها لغات مهمی می باشند که در متن شما وجود دارا هستند و یوزرها را به صفحه های دیگر تارنما شما یا این که سایت‌های دیگر هدایت مینمایند و تاثیر زیادی بر جايگاه و سئو وبسایت دارا‌هستند . 
3 . ایجاد محتوای متنوع: فراموش نکنید که ارائه اطلاعات موثر به کاربران، مدام موجب تمایز شما با رقبایتان خواهد شد . محتواهای مد لحاظ خویش را در اندازه‌های گوناگون تولید نمایید تا یوزرها از تلاوت مقاله‌ها شما به هدف خویش دست پیدا کنند . 
4 . از چندرسانه‌ای‌ها و تصاویر استعمال کنید: اضافه کردن محتوای تصویری موجب ارتقاء کیفیت مقاله تولیدی شما می شود . 
5 . به کارگیری از schema markup : اسکیما سیستم نشانه‌گذاری و نوعی میکرودیتا هست که توضیحات پیشرفته‌تری در رابطه محتوای ورقه به یوزرها ارائه می‌نماید . کدهای اسکیما موجب میگردد که وبسایت شما راحت‌تر در گراف دانش گوگل، شناسایی شود و پیوند دریافت کند . در تصاویر، مورخ انتشار، تیتر برگه و… می‌توانید از اسکیما به کار گیری فرمایید . 







جمع‌بندی: 
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل به این ترتیب در این مطلب با الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل آشنا شدیم و دانستیم ساخت محتوای باکیفیت در این الگوریتم چه تاثیری داراست . مرغ مگس خوار که از سال ۲۰۱۳ جایگزین الگوریتم کافئین شد، کیفیت کاوش را در گوگل افزایش اعطا کرد . مرغ مگس خوار برخلاف پاندا و پنگوئن، سایت‌ها را جریمه نمی‌کند؛ تنها به شما سفارش می‌نماید از گنجاندن بیش از حد متن با کلمات مهم پرهیز نمایید . برای آنکه از الگوریتم مرغ مگس خوار کوگل امتیاز مثبت دریافت کنید، لغت ها کلیدی مترادف و عبارت‌های ترکیبی را به فعالیت بگیرید تا مرغ مگس خوار، کاربران را به مطلب کیفیت عالی شما سوق دهی نماید . الگوریتم مرغ مگس خوار با خط مش جستجوی معنایی و گراف دانش، مرتبط‌ترین و دقیق‌ترین نتایج را به یوزرها ارائه می‌دهد . هم‌چنین می توانید با به کار گیری از اسکیما، سایت خود را برای این پرنده کوچک تیزبین نشانه‌گذاری نمایید تا ترافیک بیشتری را به وبسایت شما ساماندهی نماید . فراموش نکنید که الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، یک عدد از هشت مسئله اثرگذار در رتبه‌بندی سایت‌ها در سال ۲۰۱۷ بوده می باشد و اهمیت دوچندان زیادی در سئو وبسایت دارااست . 
موضوع :
برچسب ها : بهترین سئو کار,

+ نوشته شده در 1398/6/3ساعت 8:22 توسط علی پور | تعداد بازديد :14 |

تگ کانولیکال

اشتباه مهلک طراحان سایت در زمان به کار گیری از rel=canonical استفاده از ویژگی rel=canonical در صفحات وب سایت شما امداد زیاد متعددی به موتور جستجو می نماید تا بتوانند ورژن اصلی صفحه ها را برای ایندکس از در میان صفحه ها تکراری سایت شما تشخیص دهند . این راه از طرز موتورهای جستجوی زیادی پشتیبانی می شود از پاراگراف گوگل، یاهو و بینگ . به کار گیری از rel=canonical از ایندکس شدن صفحه های تکراری در موتور کاوش جلوگیری می کند، این مورد بخش اعظم برای لینک های داخلی سایت رخداد می افتد، نظیر لینک و پیوند هایی که در نتایج کاوش ظواهر می شوند . در هر صورت، استفاده از rel=canonical می تواند تا حدودی ایراد زا باشد به این استدلال که تعریف آن برای مدیران تارنما ها صریح نیست و این موضوع منجر می شود که پیکربندی وب سایت خویش را به اشتباه انجام دهند . 

برای 
این که دچار خلل نشوید، به طور مضاعف دورازشوخی پیشنهاد می کنیم که از راه های ارائه شده در این مطلب برای بهبود وضعیت تارنما خویش به کار گیری کنید: 
مشکل تعداد زیادی از صفحه ها تکراری وبسایت ها می تواند با به کارگیری از rel=canonical برطرف شود . 
همواره چک نمایید که نسخه برگه ای که به رخ کنونیکال به آن لینک داده اید وجود داراست و مشتمل بر خطای 404 نمی شود . 
همواره تحلیل فرمایید که ورژن کاغذ ای که به صورت کنونیکال به آن لینک و پیوند داده اید وجود داراست و شامل صفحاتی که دسترسی به آن را توسط موتور کاوش در فایل robots .txt محدود کرده اید نمی باشد . 
از این زمینه اطمینان حاصل کنید که می خواید ورقه ای در نتایج گوگل نشان داده شود که آن را با rel=canonical مشخص کرده اید . 
Rel=canonical را در بخش head برگه قضیه حیث یا این که هدر http آن هم قرار دهید . 
بیش از یک نسخه برای rel=canonical صفحه ها خویش توصیف نکنید . 
اشتباه 
1 : قراردادن rel=canonical برای صفحه اول صفحاتی که صفحه بندی دارند تصویر 
فرمایید که یک صفحه داریم که مطالب آن به فیس ذیل برگه بندی گردیده اند: 
example .com/article?story=cupcake-news&page=1 
example .com/article?story=cupcake-news&page=2 
معین کردن rel=canonical ازصفحه 2 و صفحه های دیگر به ورقه نخستین عمل درستی نیست، به این عامل که این صفحه های duplicate page محسوب نمی شوند و محتوای متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند . استفاده از rel=canonical در این شرایط سبب ساز خواهد شد که سایر صفحه ها (صفحات 2 به بعد) در موتورهای جستجو ایندکس نشوند . محتوای موثر یک تارنما ممکن می باشد با به کارگیری از این کار از دست برود و در نتایج موتورهای کاوش ظاهر نشود . در این حالت پیشنهاد گوگل به کارگیری از یک rel=canonical در صفحه های جز به یک ورقه از کل مقاله‌ها میباشد . همچنین می توانید از خصوصیاتی مثل rel=prev و rel=next برای حرکت فی مابین مطالب به کار گیری کنید . در واقع rel=canonical به ورقه ای بایستی لینک شود که تمام مطالب را در خویش داشته باشد، در شرای چنین برگه ای پباده سازی نشده است، فقط از rel=next و rel=prev به کارگیری شود . 

غلط 
2: آدرس های مطلق به اشتباه به چهره نسبی نوشته می شوند تگ مانند بخش اعظمی از تگ های HTML هر دو حالت آدرس های نسبی و مطلق را پذیرش می کند، آدرس های نسبی از یک آدرس نسبت به ورقه فعلی استفاده می کنند . به تیتر مثال “images/cupcake .png” به این معنا که آدرس تصویر فوق در فولدر images نسبت به مسیر فعلی قرار دارااست . نشانی های مطلق دربرگیرنده مسیر مطلق میباشند و با http استارت می شوند . مشخص کردن در یک کاغذ به چهره یک مسیر نسبی شناخته می شود چون با عبارت http:// آغاز نشده است، موتورهای کاوش هم این نشانی را به رخ نسبی در لحاظ گرفته و این موضوع منجر می شود که در این آدرس خطا گرفته و آدرس فوق را در حیث نگیرند . این مسئله سبب می شود که اطلاعات صفحه فوق در موتورهای جستجو ایندکس نشود . 
موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/6/3ساعت 8:14 توسط علی پور | تعداد بازديد :11 |

سیستم مدیر محتوای در ورد پرس

وردپرس را می بضاعت شایسته ترین سیستم مدیر محتوای بدون‌پول دنیا دانست . با اضافه شدن پلاگین ها به وردپرس، می توان امکان های آن را به صورت قابل توجهی ارتقاء داد . در این مقاله گروه افزونه هایی که بیشترین کاربرد را داشته و در واقع بهترین افزونه های وردپرس میباشند را به شما معرفی خوا هیم کرد . از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب، با ما یاور باشید . 
تعریف 
افزونه های وردپرس افزونه یا پلاگین ها در وردپرس، یاری بسیاری به بهبود سعی آن دارا هستند . در حالا حاضر بیش از 50 هزار پلاگین در مخزن وردپرس ثبت گردیده می باشد که بعضا از آنها دوچندان عالی و کاربردی می باشد . همه این پلاگین ها در بخش WordPress Plugins وجود داشته و می بضاعت از آنان به کارگیری کرد . افزونه های جان دار در تارنما وردپرس، همه رایگان هستند و افزونه های مبلغی با روشهای دیگری در اختیار کاربران قرار داده می شوند . در ادامه به قضیه پلاگین های بدون‌پول وردپرس خوا هیم پرداخت . 

افزونه 
های بدون پول وردپرس بخش اعظمی از پلاگین های وردپرس با وجود بدون‌پول بودن، سعی بسیار خیر دارا هستند و می توانید در جهت بهبود عملکرد و گسترش امکانات کاربری و زیرساختی از آنها به کار گیری نمایید . برخی پلاگین ها به دو حالت رایگان و پولی عرضه می شوند که به ورژن مجانی آن می توانید از بخش افزونه های وردپرس ، دسترسی داشته باشید . در چهره نیاز به ورژن مبلغی نیز، می توانید پس از نصب مبادرت به تغییر تحول پلن نموده و آن را مبلغی نمایید . همینطور این امکان وجود داراست که در ابتدا، اقدام به نصب و فعال سازی افزونه مبلغی کنید . 

معرفی 
بهترین پلاگین های وردپرس در ادامه قصد داریم شایسته ترین پلاگین های وردپرس را به شما معرفی کنیم . 
مورد ها به شرح زیر می باشد: 
افزونه Akismet با قابلیت و امکان رویارویی با هرزنامه ها – بصورت پیشفرض در وردپرس وجود دارد . 
افزونه 
Contact Form 7 برای ساخت فرم در سایت پلاگین 
Yoast SEO برای مدیریت سئوی داخلی سایت افزونه 
kk Star Ratings برای ستاره دار کردن مطلب در گوگل پلاگین 
AMP برای اضافه کردن استاندارد amp به صفحه های سایت افزونه 
Google Analytics MonsterInsights برای اتصال گوگل آنالیتیکس به وردپرس پلاگین Jetpack که یک افزونه چند کاربردی محسوب می شود . 
مانند بکاپ، امنیت، اشتراک گذاری، بهبود ساختار و … پلاگین Classic Editor که ویرایشگر کلاسیک وردپرس می‌باشد . قبلی از ورژن 5 بصورت پیشفرض در وردپرس قرار داشت . 
افزونه 
bbPress برای ایجاد انجمن در وردپرس افزونه Gutenberg که ویرایشگر پیشفرض وردپرس از ورژن 5 می باشد . 
پلاگین Woocommerce که اختصاصی ایجاد دکان اینترنتی در وردپرس می باشد . 
افزونه Wordfence Security که منحصربه‌فرد تامین امنیت وردپرس می باشد . 
افزونه 
TinyMCE Advanced برای اضافه شدن امکانات بخش اعظم در ویرایشگر – مناسب ورژن پیشین از 5 پلاگین All in One SEO Pack که یک پلاگین سئوی داخلی محسوب می شود . 
افزونه Elementor که یک کاغذ ساز نسبتا توسعه یافته برای وردپرس می باشد . 
پلاگین Google XML Sitemaps که به وسیله آن می توانایی نقشه وب سایت برای وردپرس تولید نمود . 
افزونه WP Super Cache که کش را برای وبسایت فعال کرده و موجب ارتقاء سرعت لود وبسایت می شود . 
پلاگین Page Builder by SiteOrigin که یک صفحه ساز نسبتا پیشرفته برای وردپرس می باشد . 
افزونه 
TablePress برای قراردادن جداول زیبا با خصوصیت های بی نیاز در پست ها و صفحه ها افزونه 
UpdraftPlus WordPress Backup Plugin برای بکاپ گیری و ریستور اطلاعات پلاگین 
Autoptimize برای فعال سازی کش و باصرفه سازی نسبی وب سایت به حیث سرعت لود افزونه 
Redirection برای مدیریت صفحات خطا، همچنین قابلیت ریدایرکت صفحه های بصورت 301 و 
… پلاگین 
های پیشنهادی توجه داشته باشید که نیاز نمی باشد کلیه افزونه های فوق را نصب کنید . صرفا باید اعتنا داشته باشید که کدامیک از آن‌ها برای شما واجب است که بسته به گونه و مدل فعالیت، مختلف می باشد . 
ولی گروه افزونه هایی به شما توصیه می شود بصورت تحت می باشد: 
پلاگین 
اکیسمت – ورقه اختصاصی افزونه در مخزن پلاگین های وردپرس : Akismet Anti-Spam پلاگین 
فرم تماس 7 – کاغذ اختصاصی پلاگین در مخزن افزونه های وردپرس : Contact Form 7 پلاگین 
یواست سئو – ورقه اختصاصی پلاگین در مخزن افزونه های وردپرس : Yoast SEO پلاگین 
صفحه ها سریع گوشی – صفحه منحصربه‌فرد افزونه در مخزن پلاگین های وردپرس : AMP سود 
گیری و توده بندی برخی از وبمسترها به این مسئله عادت کرده اند که برای همه چیز از افزونه استعمال کنند . در صورتی که بایستی دقت داشته باشید هر پلاگین بسته به ساختار، توشه پردازشی به هاست اجبار می کند که می تواند موجب مصرف بیش از حد منابع شود . بر همین اساس، قبلی از انجام موضوعی تحقیق نمایید که آیا بدون پلاگین هم اینکار امکانپذیر هست یا این که خیر؟ برای نمونه در حالتی که نیاز به فعال سازی کش یا ریدایرکت دارید این مورد ها فارغ از افزونه هم قابل انجام می باشد . 
موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/6/2ساعت 8:35 توسط علی پور | تعداد بازديد :13 |

عناوين مطالب پربازدید
افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت با 17 راهکار موثر
نکته حساس گزینش واژه کلیدی
راهنمای قدم به قدم تنظیمات سئو در وردپرس
با توجه به این موضوع، به چه صورت می توانید رتبه بندی خودتان را برای یک کلمه کلیدی متوجه شوید؟
بهبود شرایط سئو صفحه
تصمیم بگیرید می خواهید چه گویش هایی را در تارنما خویش داشته باشید؟
نقشه‌های وبسایت HTML
منظور از سئو کلاه سیاه و کلاه سفید چیست؟
لینک و پیوند nofollow
استراتژی های جدید ورود پرس 2019