X
تبليغات

تصویر ثابت

مرجع مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

گوگل پاندا در کشور‌ایران


گوگل پاندا در کشور‌ایران

نماد هایی از ورود گوگل پاندا به جمهوری اسلامی ایران و تاثیرات آن بر وب سایت فارسی گویش موجود است. در‌حالتی که در مسئله باصرفه سازی تارنما فعالید و یا این که از کابران باسابقه وب می‌باشید احتمالا” در حاصل جستجوهایتان با تغییرات محسوسی روبه رو گردیده اید. وب سایت هایی که تا روز قبل در ورقه نخستین بودند دیگر به دیده نمیخورند؟ چرا؟ آیا از تاثیرات گوگل پاندا و آلرژی آن در جايگاه بندی وب سایت هاست؟ ولی هنوز با انقطاع و اعتقادوباور نمی اقتدار دراین باره حرف کرد البته دیر یا این که زود گوگل پاندا فرا گیر خواهد شد.

سئو در مشهد

امتیاز ما در گوگل به چه عواملی بستگی دارااست؟

۱– تعداد بازدید ها (Number Hits)

۲– کیفیت محتوا (Quality Of Content)

۳– مقطع روزگار ماندگاری مخاطب در وبسایت شما (Time On Site)

چه عواملی سبب می شود ما نزد گوگل پاندا دوست داستنی شویم ؟

۱– واحد سنجش قرار داشتن مخاطب در وب سایت شما – (Time On Site)

۲– معیار مشاهده از سایر صفحه های تارنما شما – (Page Views)

۳– معیار فراری بودن از تارنما – (Bounce Rate)

۴– اشتراک گذاری مطالب در شبکه‌های‌عمومی – (Social Networks)

۵– مارک سازی اینترنتی(بک پیوند) – (Internet Branding)

باز بینی ضعف الگوریتم پاندا

الگوریتم پنگوئن 

گوگل پنگوئن یک نام کد برای آپدیتی از الگوریتم گوگل میباشد که برای اولی توشه در مورخ ۲۴ آوریل، ۲۰۱۲٫ اعلام شد. این به روز برای کاهش سکو بندی تارنما هایی که راهبرد اینترنت مستری را نقض مینماید در موتور کاوش میباشد با استعمال از تکنیک اعلام گردیده black-hat SEO با انگیزه ارتقاء تصنعی درجه بندی یک برگه اینترنت با تغییر تحول تعداد پیوند ها به آن ورقه. چنین تاکتیکی معمولا تحت عنوان کانال های لینک و پیوند تعریف میگردد. به گفته جان مولر از گوگل، گوگل اعلام نموده است تمام آپ تو دیت رسانیها با ***** پنگوئن عرضه می گردد.

۱– اثر در نتیجه ها کاوش

۲– تفاوت در میان پنگوئن و آپدیت رسانی های گذشته

۳– فرم پنگوئن گوگل

۴– تایید آپ دیت رسانی پنگوئن

۵– همینطور نگاه نمایید به…

۶– منابع

۷– لینک ها

چه‌طور از این دو در امان بمانیم ؟

۱-مطالب کیفیت عالی و به درد بخور بنویسید

برای بازدید کنددها بنویسید خیر گوگل این طوری پیج رنک شما بالا می رود.

۲-پست های دیرین و خیلی ضعیف خویش را حذف نمایید

در شرایطی‌که می‌بینید در مطالب قدیمیتون نوشته نسخه برداری یا این که خیلی ضعیف و دارنده اختلال دارید بهتر پاکشون نمائید یا این که ویرایششون فرمایید.

۳-بک لینک و پیوند های (پیوند ها از سایر وبسایت ها ) قدرتمند و خوب

یک بک لینک و پیوند توانا بهتر از ۱۰۰۰۰ تا پیوند ضعیف و به درد نخوره.

۴-seo و باصرفه سازی مقدماتی وبسایت را بدونید

می بایست درتوان قابل پذیرش از باصرفه سازی تارنما مثل عناوین, لینک های یکتا , … بدونید لااقل ! سفارش میکنم خط مش های ارتقا بازدید وبسایت را بخوانید.


موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/8/6ساعت 7:42 توسط علی پور | تعداد بازديد :7 |

الگوریتم کبوتر و الگوریتم موش نابینا


الگوریتم مرغ مگس خوار در به عمل بردن کلمه ها کلیدی طولانی مطلوب میباشد.

الگوریتم رنک برین یک سیستم یادگیری ماشینی میباشد که همه مختصات الگوریتم قبل را داشته و اطلاعاتی در زمینه ی داده‌های تاریخی در باب رفتارهای قبل یوزرها را باز‌بینی می کند. براین اساس این الگوریتم، با دقت به جستجوهای گذشته یوزرها، پیشنهادهایی بر طبق آن ارائه می دهد.


الگوریتم رنگ برین (RankBrain) در کشف کردن جستجوی کهن به یوزرها امداد می نماید.

تمرکز اصلی این دو الگوریتم
تمرکز اصلی این دو الگوریتم نسبتاًً با یکدیگر همپوشانی داراست و قضیه‌های قلیفی را دربرگیرنده میگردند:

تمرکز بر عبارات کلیدی طولانی؛
تمرکز بر گویش طبیعی در هر ناحیه جغرافیایی؛
کاوش مبنی بر کوئری های آشنا؛
کاوش مبنی بر تجربه یوزرها
شایسته ترین سفارش برای دو الگوریتم Hummingbird/RankBrain
به کارگیری از این دو الگوریتم ایده نیکی میباشد که یوزرها به تامل به کارگیری از عبارات کلیدی مطلوب باشد. بایستی بپذیریم که گوگل از تمرکز بر روی یک کلید کلمه و واژه اصلی تغییر‌و تحول راه و روش داده و به سراغ کوئری های متفاوتی می‌رود. در واقع گوگل ترجیح می دهد که یوزرها از لغت ها کلیدی طولانی، لغات کلیدی دارای ربط و لغات کلیدی LSI فایده ببرند تا جستجو گر آن بتوانند انگیزه اصلی خویش را در یک جستجوی کوتاه بازه به دست بیاورند. بدین ترتیب در صورتی قصد به کارگیری از توان Hummingbird/RankBrain دارید، می بایست همت فرمائید که به کارگیری از ابزار سرچ کنسول و و ابزار گوگل آنالیتیکس را به نیکی فرا بگیرید و تلاش نمایید که از آن ها شایسته ترین به کارگیری ممکن را ببرید.

مقاله تکمیلی  راهنمای بدون نقص کیوورد LSI یا این که عبارات کلیدی LSI در میمونی‌ها

الگوریتم کبوتر و الگوریتم موش نابینا
هر دو الگوریتم کبوتر و موش نابینا (Pigeon/Possum) به خواسته باز‌نگری سئو و بهبود کیفیت حاصل جستجوی محلی تشکیل شده‌اند. به روزرسانی الگوریتم کبوتر در سال ۲۰۱۴ میلادی پباده سازی شد و تحت عنوان الگوریتم جستجوی محلی گوگل شناخته می شود. این الگوریتم امداد می کند که سکو بندی نتیجه ها کاوش با اعتنا به وضعیت مکانی و مسافت از نتیجه ها انجام گیرد. این ابزار رابطه بسیار قربت با جستجوی گوگل اینترنت و جستجوی گوگل مپ دارااست.



الگوریتم کبوتر در نتیجه ها جستجوی محلی به یوزرها امداد میکند تا شایسته ترین نتیجه ها را پیدا نمایند.

دو سال آن گاه و در سال ۲۰۱۶، آپدیت رسانی الگوریتم موش نابینا ابتدا شد. این الگوریتم پا را بالاتر گذارده و جستجوی یوزرها را به مکان فیزیکی کاوشگر دارای ربط می‌نماید. این الگوریتم پیشنهادهای در حدود نشانی کسب و کارتان را با اعتنا به حاصل محلی تغییر‌و تحول میدهد حتی یک تفاوت کوچک در عبارت کاوش، منجر تغییر و تحول چشمگیری در حاصل آن میشود. الگوریتم موش روشن دل هم این مدل کسب و فعالیت و و هم کمپانی‌های بیرون از محدوده شهر و نیز نشان می دهد.



الگوریتم موش نابینا برای قرار دادن کسب و فعالیت با دقت به شرایط مکانی آنان مطلوب میباشد.

تمرکز اصلی الگوریتم کبوتر و الگوریتم موش روشن دل
انگیزه اصلی این دو گزینه از الگوریتم های گوگل عبارتند از:

اکران وبسایت‌های دارای اعتبار و با صرفه سازی گردیده در حاصل جستجوی محلی؛
اکران نتیجه ها کاوش که در حدود مکان فیزیکی کاوش گر می‌باشند.
شایسته ترین سفارش برای الگوریتم کبوتر و الگوریتم موش روشن دل
بایستی بپذیریم که به کارگیری از طریق‌های سنتی برای درجه بندی وبسایت‌ها و باصرفه سازی آن ها منقضی شده‌است و نحوه‌های مختلفی برای باصرفه‌سازی حاصل کاوش به وجود آمده میباشد. افرادی که در‌پی تبلیغات و معرفی کسب و عمل خویش به جستجوگران میباشند، بایستی از ابزارهای متعدد مانند گوگل مپ برای نشان دادن نشانی محل کسب و فعالیت خویش به کار گیری نمایند. تثبیت دامنه و عمل وب سایت می بایست به شکلی باشد که گوگل به راحتی محل کسب و عمل را تشخیص دهد تا بتواند آن را در معرض روئت کرد یوزرها قرار دهد. یک کدام از شایسته ترین ابزارهایی که راجع به یک برگه کاری قادر است به شما یاری دهد، Google My Business میباشد که داده ها کسب و فعالیت شما‌را تماما در مشت یوزرها و الگوریتم های گوگل قرار میدهد.

الگوریتم شخص
الگوریتم گوگل شخص (Google Fred) یک اسم غیر قانونی دیگر برای معرفی الگوریتم های گوگل میباشد که در درجه بندی وبسایت‌ها را با اعتنا به کسب درآمد رسمی آن‌ها انجام میدهد. این الگوریتم برای تبلیغات بیشتراز حد، و وبسایت‌هایی که دقت چندانی به یوزرها ندارند، به فعالیت گرفته میشود. در واقعیت اینترنت‌وبسایت‌هایی که هدف ها جز کسب درآمد و پول ندارند، مطمئناً در دام الگوریتم گوگل شخص قرار می گیرد.

تمرکز اصلی الگوریتم شخص
با دقت به مطالبی که گفته شد، انگیزه اصلی استعمال از این الگوریتم:

پرهیز از کسب درآمد تعرضآمیز از تبلیغات؛
دوری از تبلیغات منحرف کننده یا این که فریبنده؛
دوری از مانع ها و مسائل مرتبط با تجربه کاربری؛
خودداری از هم خوانی و سازش نامحدود با تلفن همراه‌های یاور؛
دوری از ارسال و نشر محتوای بی‌کیفیت.
شایسته ترین توصیه برای الگوریتم شخص
این الگوریتم بسیار خوب میباشد و از قرار دادن تبلیغات بیش تر از حد در تارنما ها پرهیز می کند. در واقعیت، الگوریتم شخص به‌این نیت فعال سازی شده‌است که از درج مطالب بی کیفیت و از تبلیغات‌های بیش تر از گنجایش وبسایت ممانعت نماید. پس در شرایطی که شما میخواهید از این الگوریتم شایسته ترین استعمال را ببرید، عملکرد نمایید مطالب کیفیت بالا در سایت خویش منتشر فرمائید و ترجیحا برای قرار دادن تبلیغات از راهبرد کیفیت گوگل برای محاسبه وبسایت خویش استعمال فرمایید.

موضوع :
برچسب ها : بهترین سئو کارر,

+ نوشته شده در 1398/8/4ساعت 9:31 توسط علی پور | تعداد بازديد :13 |

نصیب انالیز جاوا اسکریپت Defer parsing of JavaScript:


نصیب انالیز جاوا اسکریپت Defer parsing of JavaScript:
خوب این نصیب همان گونه که از اسمش پیداست مرتبط با فولدر های جاوا اسکریپ قالب میشه برای با صرفه کردن این نصیب مجموعاَ تلاش فرمائید در قالبتون از جاوا اسکریپ به کار گیری نکیند یا این که دست کم معدود به کار گیری نمایید با صرفه کردن این بخش شاید خیلی زمانبر شود و قیمت ندارد.
اموزش وب سایت gtmetrix پوشه های کش گردیده Specify a cache validator:
در مجموع کش به حجمی از داده ها گفته می شود که روی مرورگر استفاده کننده ذخیره میگردد تا استفاده کننده برای هر توشه داخل شدن به وبسایت شما مجدد انها را دانلود نکند به خیال و خاطر همین میباشد زمانی شما وارد سایتی می شود زمانی مجدد وارد به عبارتی تارنما میگردد سرعت مثل نور و روشنایی دارااست ولی برخی تارنما ها !!! می بایست برای این بخش برای مورد ها متفاوت اعتبار گزینش فرمائید.

فراگیری سئو
قرار گیری مطلوب فولدر جاوا اسکریپت و استایل Optimize the order of styles and scripts:
این نصیب شما بایستی توجه نمائید این نصیب به شما اموزش میده که فولدر سی اس اس(css) فراتر و قبلی از پوشه های جاوا اسکریپت قرار دهید.

آیتم وجود نماد های در قسمت های استاتیکی Remove query strings from static resources:
در اخر  پوشه های استاتیک  شما آرم ؟ وجود داره.آرم سئوال در نشانی سبب میشه که اون پوشه در کش مرورگر قرار نگیره و در هر توشه بازید از وب سایت، می بایست مجدد از سرور فراخوانی شه. برای حل این نقص‌ میتونید یا این که بصورت دستی آرم سوال را از انتهای اسم پوشه حذف فرمایید.

بازنگری تلاوت پوشه های سی اس اس  Avoid CSS @import:
برای این نصیب در حالتی که مدیران اینترنت سات ها یک‌سری پوشه استایل فرنگی داشتن اصلی  رو در جهت HTML تارنما فراخوانی میکنن و سایر با فرمان “(“import url(“your file adress.css@” از درون اون پوشه استایل اصلی بارگزاری میکنن. اینکار یکی اشتباهاتی میباشد. برای رفع این اختلال کافیه به آدرسی که GTMetrix داده برین و اون بخش مرتبط با @import رو حذف کنین و فولدر رو ذخیره نمائید. بعد از آن به Head سایتتون برین و با فرمان پایین اون هارو جدا فراخوانی کنین و یا این که اینکه اگه امکانش بود با هم مخلوط کنین.

قسمت های استایل خرد Inline small CSS and  Inline small JavaScript:
ففایل های استایل و جاوا اسکریپت فرنگی شما درصورتی که خرد یا این که کوچک باشد این بخش  می گوید که محتوای آنان‌را اسکن و در بخش head تارنما قرار دهید .

معدود کردن حجم های جاوا اسکریپت و سی اس اس Minify CSS و Minify JavaScript:
با حذف بخش توضیحات مازاد قالب را باصرفه نمائید.وب سایت در بخش optimized version مقابل هر نشانی, آدرسی برای اخذ کدهای با صرفه گردیده را هم به شما نشان می‌دهد ,  بهتره از فولدر های خویش یک بک آپ بگیرید و آن گاه این ورژن های باصرفه گردیده را جایگزین آن ها فرمایید.

نادر کردن حجم فولدر اچ تی ام ال Minify HTML:
با حذف قسمت های مازاد مثل توضیحات  حجم کدهای “اچ تی ام ال” را با صرفه نمایید. اما خودش یه مثال کد بهتون میده برای این عمل که نباید در سایتهایی که از وردپرس و یا این که هر سیستم رئیس دیگه ای به کارگیری میکنن استعمال کنین . خوب بزارید توضیح بدم زیرا این کد باصرفه گردیده بعداز کامپایل تولید گردیده و وفقط یک کاغذ ایستا میباشد.  شایسته ترین طریق به طور دستی می‌باشد البته کلا سفارش نمیشه برای سایتهایی که در سمت و سوی سرور کامپایل میشن این فعالیت رو انجام اعطا کرد.

 اموزش جی تی متریکس قسمت های که وجود ندارد Avoid bad requests:
با این ابزار می توانید فولدر ها یا این که تصاویری که در وبسایت استعمال نموده اید اما وجود ندارند را ملاحظه کنید و صحیح فرمائید.

 فقدان درک کردن گونه فایلAvoid a character set in the meta tag :
زمانی این وضعیت به وجود می‌آید که کارکتر پوشه یک پلاگین را در کدها مشخص و معلوم نکرده اید.

 فقدان تشخیص ریدایرکت مناسبAvoid landing page redirects :
وقتیاین گزینه در وبسایت هایی به چشم می خورد که بارگزاری سایتتان را به فارغ از wwwبه یاری پوشه .htaccess بسته و قفل کرده اید.

درصد وجود علملیات فشرده سازی Enable gzip compression : 
امکان “جی زیپ”  فایلهایی که از سمت سرور به مرورگر ارسال میشه به صورتفشرده کرده گردیده و  ان را به مرورگر ارسال میکنه و معیار حجمی که در مرورگر استفاده کننده بایستی بار گذاری شه کمتر میشه .میتوانین از پلاگین های “gzip” یا این که wp rocket  به کار گیری نمائید.خیلی مهم میباشد.

پویا بودن یک هاست برای وبسایت Enable Keep-Alive:
این نصیب به مدام اپ یا این که پویا بودن سرور بر میگرده که تو اکثر سرور ها هم مطلوب هم فعاله در صورتی درصدش کمه میتونید با پشتیبای هاستتون حرف فرمایید که با قرار دادن کدش در پوشه اصلی هاست ان را فعال نماید.

محافظت قسمت های متفاوت اثبات در کش Leverage browser caching :
در‌این بخش جی تی متریکس لیستی از فایلهایی که بهتر در مرورگر ذخیره شود رو نشون میده.

باصرفه سازی ریدایرکت هاMinimize redirects : 
شما بهتره که ریدایرکت هایی که تو وبسایت انجام دادین رو به کمترین مقدار برسونین. بهتر یشتر مواقع در هنگام به کارگیری از فرم تماس با ما در وب سایت ها می بینین نوشته پس از تعدادی ثانیه  به ورقه بعد از آن منتقل میشین،بایستی از این دسته به کارگیری نکند یا این که ریدایرکت های صفحه های ۴۰۴ که بسیار زیاد میباشد.

اموزش gtmetrix کاهش اتصالات از سرورMinimize request size :
شما می‌توانید با این بخش تعداد درخواست هایی که برای بارگزاری عکس ها ، فایلهای استایل و به سرور ارسال می گردند را کاهش دهید.

قرائت پوشه سی اس اس بیرون از هد Put CSS in the document head :
شما می توانید بوسیله این اخطار  که فولدر استایل خودتان را در بخشی بیرون ازهد سایتتان بخوانیدبرای حل این ایراد کافی میباشد بخشی را که اخطار داده میباشد را به نصیب هد تارنما منتقل فرمائید.

قسمت های یکسان ولی  ادرس های گوناگون Serve resources from a consistent URL :
درین نصیب فایلهایی را نشان می‌دهد که محتوای مشابهی دارا‌هستند البته پیوند های مختلفی به آنان داده شده‌است. برای رفع این گزینه  از یکی‌از لینک و پیوند ها را استعمال فرمائید.

نقص‌ در سایز تصاویر Serve scaled images :
درین نصیب در صورتیکه تصویری را در وبسایت داشته باشید که اندازه اصلی آن با اندازه ای که از روش سی اس اس به آن نسبت داده باشید مختلف باشد. با این نصیب  شما نمایش داده می شود.  مطلقا بایستی اندازه رقم خورده را حذف فرمایید و یا این که اینکه عکس را در به عبارتی اندازه ای که استعمال نمایید.

فقدان در مشخص و معلوم کردن جور کاراکتر در فولدر ها Specify a Vary: Accept-Encoding header :
زمانی که یا این که دسته کاراکتر فولدر نشان داده گردیده ، درج نشده باشه و یا این که اینکه از یک‌سری گونه مختلف به طور یکجا قرار گرفته باشد.

معلوم کردن گونه کاراکتر در پوشه هاSpecify a character set early :
می گوید مدل کاراکتر را مشخص و معلوم نکرده اید. به عنوان مثال برای سایتهای فارسی کد بالا را به فایلهایی که نشان میدهد بیافزاید.

 ادغام کردن تصاویر  در استایل Combine images using CSS sprites :
با این بخش لیست تصاویری که بعد ها کوچکی دارا‌هستند یا این که حجم آن‌ها معدود هست را نشان میدهد.

همبستگی در تلاوت پوشه ها.Prefer asynchronous resources :
این اموزش به شما میگه که  فایلهای جاوا اسکریپتی که منجر تولید تعارض میان فایلهای جاوا اسکریپت را مشخص و معلوم می کند. بایستی بارگزاری انها را دیرتر فرمایید یا این که به تاخیر بیاندازید.

موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/8/4ساعت 9:13 توسط علی پور | تعداد بازديد :9 |

گوگل Google Authenticate

به علاوه مواقعی که می بایست در صدر در چنگ گوگل قرار دهید در بخش پایینی کاغذ، شما می بایست حالت طومار های گوگل و مقررات را بپذیرید تا کد رهگیری وبسایت در مشت شما قرار گیرد. 2#. 2 کد رهگیری و نصب و فعال سازی کد رهگیری شاید برایتان سوال پیش بیاید کد رهگیری چه می‌باشد؟ 

سئو در مشهد

کد رهگیری یا این که پیگیری Tracking Code وسیله ی اتصال، شناسایی و تایید مالکیت سایت شما بوسیله گوگل میباشد. شما می بایست این کد را در وبسایت خویش قرار دهید تا به وسیله گوگل شناسایی شود، فکرش را بکنید که درصورتی که چنین مرحله ای بنام تایید اعتبار مالکیت سایت وجود نداشته باشد، هر کاربری میتوانست داده ها هر اینترنت سایتی که میخواست را در خدمت تجزیه داده ها وب سایت گوگل بدست می‌آورد. ولی از آن جا که صرفا مدیریت تارنما می تواند این کد را در بخشی از وبسایت قرار دهد پس هر کسی صرفا می تواند سایت های ذیل رئیس خویش را در‌این خدمت تایید نماید. زمانی کارتان در تولید اکانت و فعال‌ساز‌ی و تایپ کردن سایت به پایان برسد، یک کد رهگیری برای شما ساخت می‌شود، زمانی با موقعیت و سیاست های گوگل آشنا شدید، می‌توانید کد رهگیری خویش را بدست آورید. سفارش می کنیم این نوشته‌ی علمی رو از دست ندهید: اضافه کردن گوگل آنالیتیکس به وردپرس ولی این کد می بایست در تمام ورقه های سایت شما نصب گردیده باشد، در وردپرس اینکار سهل وآسان میباشد، کافیست این کد را در هدر و فوتر تارنما خویش قرار دهید تا در تمام صفحه ها خوانده شود، ولی وضعیت نصب آن در وبسایت های دیگر مختلف میباشد. ولی ما تا قبل از این فراگیری بهتری تهیه و تنظیم کردیم، پس نصب گوگل آنالتیکیس روی وردپرس را مطالعه فرمایید قطعا، ما از دو طریق Tracking ID و همچنین تایید گوگل Google Authenticate برای یک اتصال بی آلایش بوسیله پلاگین MonsterInsight به کارگیری کردیم. برای اینکه این کد را در بخش اعلام گردیده قرار دهید کافیست به پیکربندی قالب وردپرس تارنما خویش بروید، معمولا قالب های وردپرس مدرن زیرا سئو گردیده و با صرفه سازی درونی دارا‌هستند از این بخش به صورت پیش فرض پشتیبانی می نمایند یعنی مسلما بخشی را در پیکربندی قالب به اضافه کردن اسکریپت و کد به فوتر و هدر قرار داده اند. به تصویر ذیل نگاهی بیاندازید. شاید هم بخواهید یا این که نیاز داشته باشید سوای این خصوصیت های پوسته، کد را به سایت خویش طولانی تر نمائید که دراین‌صورت می‌توانید از پلاگین های وردپرس مانند Google Analytics by MonsterInsight به کارگیری نمائید که در‌این‌صورت‌ اهمیت ندارد که پوسته وردپرس شما چه می باشد. اما شاید وردپرس نداشته باشید، در‌این‌صورت از یک چارچوب کاری دیگری به کار گیری می‌کنید که به عنوان مثال با HTML پیشرفته میباشد، در این‌حالت شما کد رهگیری را در تگ قرار می دهید. شما می توانید اینکار را با برنامه های معمولی متنی مانند Notepad در ویندوز انجام دهید. در شرایطی‌که یک دکان دارید که بر اساس Shopify پیشرفته میباشد می توانید به بخش مغازه آنلاین Online Store رجوع‌نمایید، و در بخش Google Analytics می توانید ترکینگ کد خویش را قرار دهید. در صورتیکه یک وب لاگ در خدمت وب لاگ نویسی آنلاین و بدون پول Tumblr دارید، شما در بخش پیکربندی بلاگ خویش در بخش پیکربندی قالب، در کناره بالا در نصیب هدر theme option > header می توانید کد خویش را در Google Analytics ID قرار دهید. همان گونه که دیدید ما به خیر توانستیم در طولانی تر خدمت های وب لاگ نویسی و یا این که مدیر محتوا کد آنالیتیکس خویش را به نیکی در اختیار بگذاریم. در‌حالتی که از خدمت بلاگ نویسی وبلاگ اسپات Blog Spot گوگل که با اسم Blogger شناخته می گردد می‌توانید به طور تحت مبادرت فرمایید: به وب لاگ خویش وارد گردید و در بخش پیکربندی بلاگر که ولی در‌صورتی‌که از ورژن فارسی آن به کار گیری نمایید، فیض چیزی میشود که در تصویر مشاهده می‌کنید و در‌صورتی‌که از پیکربندی لاتین به کار گیری می‌کنید می توانید به مسیر Settings > Other > Google Analytics رفته و کد رهگیری خویش را وارد نمایید. ۳# پیشخوان گوگل آنالیتیکس دراین مکان روی نوار تیتر کلیک کرده و داده ها سایت ها را برای اکران گزینش فرمائید. بعد در ذیل مورد ALL و Accounts وب سایت های خویش را مشاهده خواهید کرد، روی تارنما متبوع کلیک نمایید تا پیشخوان برای آن وبسایت و اکران داده های آماری آن فراهم گردد. ۴# بخش گزارش ها – Reports در پیشخوان گوگل آنالیتیکس درین بخش از پیشخوان، نوع بندی های مختلفی برای داده ها قرار داده شده‌است، ولی در شرایط کلی، کلیه آن‌ها یک گزارش کلی از این بخش می‌باشند که دربردارنده اطلاعاتی اجمالی از زیرمجموعه این بخش می‌باشند.

موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/8/2ساعت 8:51 توسط علی پور | تعداد بازديد :9 |

Raven tools (غیر بدون‌پول)


Raven tools
(غیر بدون‌پول) درحالی‌که بخش ارزیابی وب سایت این خدمت مجانی میباشد ولی سرویس ها تجاری ان از 99 دلار در ماه استارت می‌گردد. این خدمت برای ماشین کرایه ای‌ها پباده سازی‌گردیده و یکی‌از رشته‌ای‌ترین ابزارهای نظارتی میباشد که می تواند کلیه اشتباهات به وجود آمده در تارنما را شناسایی و اطلاع دهد. زمانی به‌این خدمت متصل می شوید کلیه زوایای وب سایت و برنامه‌های دیجیتالی نظارت می شوند تا از عمل کردن یا این که عدم عملکرد آنان اطلاع نتایج شود و بتوانید دستورالعمل خویش را برهمین پایه تهیه نمایید. این خدمت دربردارنده 30 ابزار متعدد میباشد که در یک پلتفرم گرداوری گردیده و میتوانید همگی زوایای استراتژی خویش را از جنبه‌ی ارگانیک گرفته تا کانال‌های اجتماعی چک و رئیس فرمائید. با این پلتفرم حاذق ایرادات ساخت سایت خویش را پیدا نمایید، مرتبه‌بندی وبسایت خویش را باز‌بینی فرمائید، رقبا را ملاحظه کنید و گزارش تهیه و تنظیم فرمایید!

Varvy SEO Tool
(مجانی) از این ابزار نظارتی می‌اقتدار برای مشاهده‌ی آخری توضیحات Twitter و Facebook و همینطور لینک و پیوند‌های داده‌گردیده، موضوعات اجتماعی به اشتراک نهاده‌گردیده و خطاها پیش‌آمده در بخش سئو و باصرفه سازی بهره برد. از سایر مزیت‌های این خدمت کشف کردن پوشه های Robot.txt، اطمینان از امن بودن تارنما، سرعت بار گذاری ورقه و در دست گرفتن دسترسی‌ها میباشد. این ابزار یک ابزار آموزشی و بدون‌پول میباشد که داده ها تهیه و تنظیم‌گردیده بوسیله آن اضافه در خدمت‌های مبلغی قابل بهره برداری میباشد.

 



ابزارهای تجارت در بستر رسانه‌های اجتماعی
ابزارهای متعددی برای مدیر و استعمال ی بهتر از شبکه‌های‌اجتماعی وجود دانرد که در ذیل به باز‌نگری و معرفی این ابزارها میپردازیم. همینطور می‌توانید برای شناخت بیش تر با اهمیت شبکه‌های‌مردمی و ابزارهای آن از از مطالب پایین دیدن فرمائید.

به چه شکل از روش شبکه های عمومی لینک و پیوند های کیفیت بالا کسب کنیم
ابزارهای کاربردی رئیس شبکه های عمومی – بخش نخستین
ابزارهای کاربردی مدیر شبکه های عمومی – بخش دوم
ابزارهای کاربردی رئیس شبکه‌های‌عمومی – بخش سوم
ابزارهای کاربردی مدیر شبکه های مردمی – بخش چهارم
Buffer
(غیر مجانی) در‌این خدمت امکانان تعبیه‌گردیده تا به بازه زمانی 30 روز از همگی تجهیزات به‌فیس بدون‌پول به کار گیری فرمائید، سپس‌هم با پرداخت دستکم 10 دلار در ماه میتوانید به کارگیری را ادامه دهید. پروفایل، پست‌ها و محتوای خویش را مهیا کرده و تمامی‌چیز را به‌این خدمت بسپارید تا کلیه موردها بالا را در شایسته ترین روزگار ممکن و به‌چهره روزمره به اشتراک بگذارد. قابلیت و امکان آپلود ویدیو و تصویر برای به اشتراک‌گذاری نیز آماده می باشد تا بتوانید با به کارگیری از سیستم هوشمند این خدمت پروژه‌ای خویش را به‌نیکی انجام دهید.

SproutSocial
(غیر بدون‌پول) سرویسی به‌مراد رئیس کلیه پروفایل‌ها و تعامل با مشتریان فعال در هر پلتفرمی میباشد. وقتی که آغاز به روزگار‌بندی و نشر پست‌های خویش در پلتفرم‌های گوناگون میکنید، با دانلود گزارش‌هایی که دربردارنده داده‌ها و Metric ها می‌باشند میتوانید پی ببرید که پست‌هایتان چیره گردیده‌اند یا این که نه. با پرداخت دست کم 59 دلار میتوانید به مدیر روزنگار، خروجی به چنگ آوردن از گزارش‌ها، اتصال به حداکثر 5 پروفایل متفاوت و مانیتور کلیه کلید کلمه ها آن‌هم صرفا از یک پلتفرم بپردازید. این خدمت دارنده تجهیزات دیگری شبیه Buffer میباشد که قابلیت مانیتور و محاسبه پست‌های منتشرشده را مهیا می‌سازد.

موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/8/1ساعت 8:58 توسط علی پور | تعداد بازديد :14 |

سئوی آف پیج چه می باشد (seo off page) ؟


سئوی آف پیج چه می باشد (seo off page) ؟

سئو تارنما مشتمل بر دو نحوه سئو داخلی (one page) و offpage (off page) میباشد. در سئو داخلی، اقداماتی در درون وبسایت انجام میدهیم که موجب بالا رفتن امتیاز های سئو می‌گردد؛ در سئوی خارجی کارهایی که برای ارتقا امتیاز سئو انجام می‌دهیم که بیرون تارنما انجام می‌شود (که تمامی دربرگیرنده لینک و پیوند سازی فرنگی می‌شود)

بهترین سئو کار

در عصر جامع فراگیری سئو 2019 مفصل و بدون نقص سئو آف پیج رو بصورت عملی می آموزید، واقعا وبسایت ما خیلی روی مباحث سئو آف پیج مانور نمیده و اضافه تمرکز اینجانب که رئیس این موسسه هستم روی سئو داخلی میباشد و استراتژی ها میباشد که در مشورت سئو ماهر  داده ها بیشتری در این باره میتونید بدست بیارید.


تکنیک های سئوی خارجی

پیوند سازی در شبکه های مردمی

کار کیفیت عالی در شبکه‌های‌مردمی سبب ارتقا مخاطب و مارک سازی برای شما میشود؛ بدین ترتیب به کارگیری مطلوب از شبکه های عمومی برای بهبود کسب و فعالیت شما استراتژی بسیار مهمی میباشد که میتوان کسب و فعالیت شمارا ارتقا بخشید و یا این که ان را ذیل اورد.


شبکه‌های‌اجتماعی تاثیر متعددی در سئو آف پیج وب سایت دارن. مهمترین شبکه‌های‌مردمی که در سئو آف پیج تاثیر متعددی دارن، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، صورت بوک میباشند.


برای بک لینک و پیوند دریافت کردن از شبکه های عمومی منش های متعددی وجود داره. توی کانال ی اجتماعی یوتیوب میتونید برای بک پیوند به دست آوردن واژه ای که متناسب میباشد با فعالیت سایتتون رو به فارسی سرچ فرمایید و بعد از آن در نصیب کامنت ها بک پیوند به وب سایت خودتون رو به کار گیری فرمائید و یا این که فیلمی مربوط به کسب و انیمیشن رو توی یوتیوب قرار بدید و در نصیب کپشن توضیحاتتون رو بنویسید و لینک و پیوند سایتتون رو هم قرار بدید. اینطوری میتونید بک پیوند کانال ی یوتیوب رو برای وب سایت خودتون کسب فرمائید.


ایندکس شدن صفحاتتان به وسیله گوگل بسیار مهم میباشد,زیرا صرفا برگه هایی که به وسیله خزنده های گوگل ایندکس گردیده اند در برگه حاصل کاوش اکران داده میشوند.


شایسته ترین رویه ارتقا، ایندکس شدن صفحه ها شما در گوگل لینک و پیوند سازی در شبکه‌های‌اجتماعی مثل فیسبوک، لینکدین، توئیتر، پینترنست است.


بک پیوند به چنگ آوردن از شبکه‌های‌عمومی خیلی خیلی تاثیر متعددی در سریعتر ایندکس شدن صفحه های در گوگل داراست، همینطور در شرایطی که پیوند سازی داخلی شما به نیکی صورت گرفته باشد هم index شدن بهتر انجام می شود.


در حالت خیلی خیلی مختص که تصمیم دارید یکی‌از صفخات شما سریعتر ایندکس شود میتونید از ابزار گوگل وبمسترتولز به کار گرفت تنها ذکر می‌کنم که خیلی زیاد از اینکار استعمال نکنید، به عنوان مثال ماهی 1 یا این که 2 توشه نهایتا ازش استعمال نمائید.


نخست وارد گوگل اینترنت مستر گردیده و بعداز تعیین crawl بر روی fetch as google کلیک نمایید. url ورقه را از بعداز اولی اسلش وارد کرده و بر  fetch and renderکلیک نمائید,پس از یه خرده شکیبایی و زدن تیک Im not robot برگه ی شما خیلی سریعتر به وسیله ربات های گوگل خونده و باز بینی می‌شود (تلاش نمائید قبلی از این بدون نقص سئو داخلی ورقه رو به نیکی انجام داده باشید)


موضوع :
برچسب ها : بهترین سئو کار,

+ نوشته شده در 1398/7/30ساعت 8:43 توسط علی پور | تعداد بازديد :2 |

گام نخستین پست الکرونیکی مارکتینگ


خب میشه ذکر کرد با پست الکرونیکی بی آلایش و یک سرویس به اشخاص (نوشته‌ی علمی آموزشی یا این که . . . ) این شم بی توجهی رو از میان ببریم. موضوعی رو که پیش از این هم در موردش کلام کردم این است که چنانچه بتونیم برای کسب و عمل خودمون 1000 هوادار داشته باشیم ، یه برد وصف ناپذیر داریم.

مثلا یکی‌از کسب و فعالیت هایی رو که هوادار های متعددی رو داره نمونه می‌زنم کمپانی اپل می باشد، که هر جنس جدیدی رو وارد بازار نمایند هوادار های این مارک یجورایی دیده بسته محصولاتشون رو می خرند و حقیقتا این مسئله بی سابقه است.

آیا نشانی اینترنتی هنور هم مهم می باشد ؟!
بخوام خیلی بی آلایش پاسخ بدم می بایست بگم آری! یک مطلبی خوندم که میگف ابزار های بازاریابی هیچ زمان منسوخ نمی‌شوند وقت اثر دهی آن ها عوض میشود.

طبق آمار همچنان قشر قابل توجهی از اشخاص روزمره اینباکس پست الکرونیکی خویش را محاسبه می کنند و از دست دادند آنان غلط جبران ناپذیری می‌باشد.

گام نخستین پست الکرونیکی مارکتینگ
اولی فعالیتی که می بایست در نشانی اینترنتی مارکتینگ انجام بدیم گردآوری پست الکرونیکی و ایجاد فهرست آدرس اینترنتی مشترکین (subscribers list) می‌باشد، در حالتی‌که حقیقتا می‌خواهید در پست الکرونیکی مارکتینگ چیره باشید بایستی فهرست پست الکرونیکی گردآوری نمایید (خیر اینکه فهرست فراهم بخرید). گردآوری لیست نشانی اینترنتی به هیچ عنوان فعالیت رنج وجود ندارد و طریق های بسیار متعددی داراست که تعدادی روشش رو در فراگیری بدون‌پول پست الکرونیکی مارکتینگ براتون آوردیم.

طریق های گردآوری پست الکرونیکی


تکنیک های متعددی برای گردآوری نشانی اینترنتی موجود است اینجانب همت می‌کنم در اینجا تاکتیک های کلی رو برای شما آورده ام که‌این طریق ها در قالب پاپ آپ ، لندینگ پیج و . . . انجام می گردند.

1)ارائه آموزشی کاربردی:

همونطور که در بخش یادگرفتن بازاریابی محتوا سخن شد ما بایستی طبق نیاز مخاطبان خودمون ، محتوا ساخت کنیم. که یکی مثال محتواهایی که خیلی موردپسند قرار میگیره یادگرفتن های کاربردی میباشد که مطابق ایرادات بازارهدفتون پباده سازی گردیده، اساسا انسان ها ایرادات خودشون رو باطن وب سرچ می نمایند و شما میتونید با ارائه یک راه‌حل از مخاطب درخواست آدرس اینترنتی نمائید.

2)کادو

برای اینکه بازدیدکننده رو ترغیب فرمائید که پست الکرونیکی رو در چنگ شما قرار بده می‌توانید پیشنهادی رد نشدنی به استفاده کننده دهید.

برای مثال به ازای اخذ یک کادو (برای مثال شارژ کیف پول) و یا این که هزاران توصیه دیگه که متناسب با کسب و عمل شما موجود هست ، خبر نامه شاید زیاد میان تارنما ها مرسوم باشد اما همانگونه که در یادگرفتن بازاریابی عصبی گفتیم ذهن به‌دنبال بهره لحظه ای است، یعنی اینکه سفارش بدیم تا در آینده برای شما منفعت داشته باشد برای ذهن خیلی دیدنی وجود ندارد.

یک تست چندوقت پیش انجام شد که در آن به اشخاص در خیابان میگفتند 10 دلار شرایط فعلی به شما بدهیم یا این که اینکه سال دیگه همینجا 1000 دلار به شما می دهیم. خب خیلی واضح میباشد تمامی ی اشخاص آیتم 1 را گزینش کردند، دقیقا همین حالت باطن وبسایت می باشد، شخصی که او‌لین توشه است وارد تارنما شما گردیده دقیقا مثل تست می باشند و بی تردید پیشنهادی که فایده لحظه ای به‌دنبال داراست رو طولانی تر میپسندند. پس یک منفعت لحظه ای خیلی طولانی تر از عضویت در خبر نامه میتونه چیره باشد.

موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/7/30ساعت 8:25 توسط علی پور | تعداد بازديد :11 |

شایسته ترین ابزارهای سئو


در دیجیتال مارکتینگ امروز هیچ چیزی بدتر از این وجود ندارد که گوگل الگوریتم‌های جستجوی خویش را تغییر و تحول دهد و تمام زحمات بازاریاب‌ها پاک بشود. اما آن‌ها میگویند که‌این فعالیت را برای یوزرها انجام میدهند و می خواهند حاصل کاوش اضافه با نیت مخاطب هماهنگ باشد.


هر تعدادی هنوز تماما معین وجود ندارد که گوگل چطور یک وب سایت را بر وب سایت دیگری ترجیح می دهد، البته یک‌سری ابزارهای بدون پول و مبلغی وجود دارا هستند که به شما نشان می دهند گوگل چطور به وب سایت شما نگاه می کند. این ابزارها از آن جهت مهم می‌باشند که المان‌هایی را که برای گوگل اهمیت دارا هستند را پررنگ می‌نمایند.


شایسته ترین ابزارهای سئو


بهترین سئو کار

در قضیه فراگیری سئو یکی‌از بخشهای مهم شناخت با ابزارها و روش استعمال با صرفه از آن ها است. پیرو یک‌سری ابزار مهم سئو را معرفی می کنیم.


۱. ابزار کنسول گوگل (گوگل وبمسترز تولز)

بها: مجانی


انگیزه: ارزیابی وب سایت


شایسته ترین منش برای اینکه متوجه گردید گوگل چطور تارنما شما‌را باز بینی مینماید این میباشد که از خویش گوگل بپرسید. کنسول گوگل یک منشا دارای اعتبار میباشد که اصول اساسی جستجوی گوگل را توضیح میدهد.


برای مثال: ابزار (Fetch as Google) به شما اذن میدهد به یک نشانی یگانه مثل گوگل نگاه فرمائید. این قضیه در حین عیب‌یابی ناشی از سعی ضعیف سئو ضروری میباشد. اطلاعاتی که اخذ می کنید برای بهبود حاصل مهم میباشد و حتی می توانید وقتی که وب سایت شما هک شده‌است کدهای نقص‌‌دار را محدود نمایید.


یک قابلیت و امکان دیگر ابزار گوگل وبمسترز، باز‌بینی سرعت سایت میباشد. این ابزار سرعت وب سایت را در دسکتاپ و گوشی گزینه بازبینی قرار می دهد. از آنجایی که معیار جستجوی تلفن همراه از دسکتاپ بیش تر میباشد سرعت تارنما از اهمیت بیشتری هم برخوردار میگردد.


سازه به گفته‌های یک کدام از توسعه و گسترش دهندگان گوگل، معیار سرعت یک وب سایت نشان میدهد که‌این وب سایت چطور ضوابط عملکردی گوگل را دنبال می‌نماید. گوگل در این زمینه به وب سایت از ۱ تا ۱۰۰ نمره میدهد. نمره بالای ۸۰ امتیاز خوب، ۶۰-۷۹ امتیاز میانگین و ۰-۵۹ امتیاز ضعیف میباشد. برای به کار گیری از این ابزار اینجا کلیک نمایید.


در پی این نوشته‌ی‌علمی به تعدادی آیتم از مهم ترین ابزارهای سئو وب سایت و ارزیابی وب سایت و رقبا میپردازیم.


۲. SEMrush

بها: بدون‌پول


انگیزه: تحقیق روی لغات کلیدی


SEMrush دارنده یک رابط کاربری مملو از جزئیات میباشد که تلاش یک دامین را به صورت کلی و ولی جزئی آیتم بازبینی قرار میدهد. این خدمت ابزارهای متنوعی را ارائه میکند که یکی‌از آنان باکس ابزار سئو میباشد.


شما میتوانید یک ورقه از سایت را داخل این خدمت قرار دهید و ببینید که به خیال کدام واژه کلیدی دارنده مرتبه در جستجوی گوگل میباشد. همینطور جايگاه تارنما و معیار حجم واژه و کلمه کلیدی را به طور ماهانه گزارش می کند.


همینطور میتوانید تارنما خویش را با رقبا نیز مقایسه فرمائید و بک لینک و پیوند‌های آنها‌را با بک لینک و پیوند‌های خودتان مقایسه فرمائید.


۳. ابزار تحلیلی HubSpot

بها: بدون پول


انگیزه: آنالیز سایت


این ابزار امداد می نماید تا سایت را برای شرایط‌هایی که در موتورهای کاوش موجود است با صرفه سازی نمائید.


این ابزار گزارش‌هایی را براساس شاخص‌های تحت ارائه میکند:


کارایی: این شاخص اندازه سایت، واحد سنجش درخواست و سرعت وب سایت را باز‌نگری می‌نماید.


قابلیت و امکان قرائت در تلفن همراه: این شاخص قابلیت و امکان ریسپانسیو بودن وب سایت را بازبینی می نماید.


سئو: این ابزار مشخص و معلوم میکند که آیا سایت شما به راحتی بوسیله موتورهای کاوش پیدا می گردد یا این که خیر. عواملی مثل: عنوان برگه و متا دسکریپشن آیتم باز نگری قرار میگیرد.


امنیت: عواملی مثل مدرک SSL باز بینی میگردند.


برای به کار گیری از HubSpot صرفا بایستی نشانی وب سایت و آدرس اینترنتی خویش را وارد نمائید.


موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1398/7/29ساعت 8:55 توسط علی پور | تعداد بازديد :10 |

ردیابی وضعیت لغت ها کلیدی


4- ردیابی وضعیت لغت ها کلیدی
ردیابی حالت لغت ها کلیدی، احتمالا مهم ترین جنبه ی باز‌نگری موقعیت سئوی وب سایت شما میباشد. همین خصوصیت این وب سایت بود که منجر شد اینجانب برای او‌لین توشه از آن برای وبسایت خودم به کار گیری کنم.
به تازگی دو خصوصیت بدین بخش بیش تر گردیده که عبارتند از:

پشتیبانی از سئوی محلی
ردگیری لغات کلیدی براساس دستگاه یوزرها (کامپیوتر، تلفن همراه یا این که …)
یک خصوصیت خوب دیگر این تارنما درین بخش این میباشد که میتوانید کلمه ها کلیدی را مستقیما از ابزار Google Analytics بیش تر نمائید که به ارتقاء سرعت این مراحل امداد می‌کند.

بعداز اضافه کردن عبارات از روش ابزار محاسبه گوگل، در بخش Sandbox میتوانید عبارات کلیدی سفارش گردیده را مشاهده و در چهره رغبت هر مورد را بیش تر یا این که حذف فرمائید.

فراموش نکنید که در‌این بخش بدون شک تیک آیتم ی Send me weekly updates را بزنید. با این عمل هر هفته ایمیلی اخذ میکنید که در آن موقعیت کلمه ها کلیدی، آنهایی که در نتیجه ها گوگل پیشرفت کرده و آنهایی که پسرفت داشته اند را مشاهده می‌کنید.

چرا SEMrush؟
یک کدام از مهم ترین دلایلی که اینجانب همچنان از این وبسایت برای بهبود سئوی تارنما خویش استعمال می‌کنم، ابزار های جدیدی میباشد که سازندگان این تارنما، هر یک‌سری وقت یکبار به آن بیشتر می نمایند.

SEMrush در‌این دوران یاری بخش اعظمی به بهبود حالت سئوی وبسایت اینجانب نموده است. متاسفانه وبسایت هایی از این دست بعداز مدتی، به جهت کاهش یا این که حیف کردن عملکرد خویش از حافظه رفته و خویش نیز در حاصل گوگل سقوط می‌نمایند. ولی این وبسایت جزو کم مواقعی میباشد که با اضافه کردن ابزارهای نو به خویش و بروزرسانی زمان ای توانسته همچنان جزو کاربردی ترین ابزارهای مدیران وبسایت ها باشد.

در حالتی که تا شرایط فعلی عضو این تارنما گردیده اید، به بخش پیشخوان حساب خویش رفته و با اضافه کردن نشانی تارنما خویش، باصرفه سازی سئوی آن را ابتدا نمائید. در شرایطی‌که خیر، سفارش می‌کنم با نام نویسی به طور بدون‌پول و دریافت کردن حساب 14 روزه، عمل خویش را ابتدا کرده و فرایند بیان شده در ابتدا را اجرا فرمایید. در شرایطی‌که مورد ها نقل شده را به نیکی اجرا فرمائید، مطمئنا در طی به عبارتی 14 روز کار کشته خواهید بود به خیر و خوبی سئوی تارنما خویش را بهبود ببخشید.

لطفا تجربه ی خویش را از به کارگیری از این تارنما با ما به اشتراک بگذارید. کدام خصوصیت این وبسایت بیش تر برای شما کاربرد داشت؟ کدام بخش آن برای شما طولانی تر از تمامی اثر گذار واقع شد؟ آیا وب سایت های شبیه دیگری نیز می‌شناسید؟ لطفا آن را در بخش ایده ها این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

موضوع :
برچسب ها : ,

+ نوشته شده در 1398/7/29ساعت 8:35 توسط علی پور | تعداد بازديد :10 |

از گونه فولدر درست استعمال نمائید


3. از گونه فولدر درست استعمال نمائید

یک کدام از جنبه های مهم باصرفه سازی تصاویر برای سئو، به ویژه اینفوگرافیک ها، شناخت با سه گونه از متداول ترین گونه های فولدر تصویری میباشد. که عبارت اند از: JPEG ، GIF و PNG.

بهترین سئو کار

JPEG (یا این که.jpg )، مرسوم ترین مدل این پوشه ها میباشد و معمولا هم زمانی یک اینفوگرافیک یا این که تصویر را از یک سایت دانلود می‌کنید فرمت آن JPEG میباشد.


حجم این جور از فولدر را می شود به واحد سنجش قابل توجهی کاهش بخشید و در عین اکنون کیفیت تصویر را مراقبت کرد. به مراد باصرفه سازی سرعت بار گذاری، بهتر میباشد که طولانی تر اینفوگرافیک های شما در قالب JPEG ذخیره شوند.


از فرمت GIF برای تصاویری به کارگیری میگردد که رنگ هایی معمولی خیس یا این که همان طور که احتمالا میدانید، موقعیت برنامه کودکان یا این که تکرار تصویر دارا هستند. وضوح تصاویر با فرمت GIF زیر خیس میباشد که به خیال و خاطر همین خصوصیت برای آیکون ها و تصاویر دکوری ( که بیان مقاله ندارند) مطلوب خیس می‌باشند.


آخری فرمت PNG میباشد. این مدل از فولدر وضوح تصویر بیشتری نسبت به GIF داراست و نکته قابل توجه اینکه حجم پوشه بیشتری نسبت به  JPEGدارد. با دقت به نکات بیان شده بهتر میباشد که اینفوگرافیک های خویش را با فرمت JPEG ذخیره فرمایید.


در‌صورتی‌که که قابلیت و امکان به کارگیری از فرمت JPEG را ندارید، پوشه PNG را به جای PNG-24 با فرمت PNG-8 ذخیره فرمایید تا کیفیتی متناسب با حجم آن داشته باشد.


4. اندازه پوشه تصویر اهمیت داراست

اندازه فولدر و اندازه تصویر، دو خصوصیت گوناگون البته به هم دارای ربط می‌باشند. هر چه اندازه ی یک تصویر (یا این که اینفوگرافیک) بزرگتر باشد، به احتمال زیاد اندازه پوشه آن هم بزرگتر خواهد بود.


درصورتی که چه مدام اینگونه وجود ندارد. ممکن میباشد شما یک اینفوگرافیک در بعد ها کوچک داشته باشید، البته حجم فولدر آن از تصویری که بعد ها بزرگتری دارااست، اضافه باشد. برای کسب اطمینان، جزئیات پوشه تصویر را محاسبه فرمائید تا بدانید چه طور آن را با صرفه سازی کرده و شایسته ترین طرز را برای سئو اتخاذ نمائید.


نیازی به بیان کردن وجود ندارد که تارنما ها و صفحاتی که اندازه پوشه تصویر آنها بالا میباشد، دیرتر بار گذاری میگردند چرا‌که مرورگر شما بایستی داده ها بیشتری را رندر نماید. برای ارتقاء سرعت بارگذاری برگه، بدون شک تصاویر بایستی باصرفه سازی شوند.


پس از انبار کردن اینفوگرافیک خویش، از یک اپلیکیشن معدود حجم کننده تصاویر مانند compressjpeg.com (برای JPEG) یا این که  tinypng.com به کارگیری نمایید تا در عین حالا که کیفیت تصویر محافظت می گردد، سایز فولدر کاهش یابد.


5. از کپشن به کارگیری نمایید

یک نحوه باصرفه سازی تصویر که به راحتی نادیده گرفته می‌شود اضافه کردن کپشن به تصاویر میباشد مخصوصا در تصاویری که مستلزم توضیح میباشند.


خواننده‌گان مقاله‌ها وب سایت شما ممکن میباشد حتی متن پست را نخوانند، البته احتمالا به صورت سطحی از آن رد می‌شوند و تصاویر آن را میبینند و کپشن تصاویر را میخوانند.


در خصوص اینفوگرافیک ها نیز، میتوانید با اضافه کردن کپشنی به زیر تصویر، به خواننده بگویید که چه داده ای در‌این تصویر ارائه شده‌است. اضافه کردن کپشن همینطور میتواند خواننده را ترغیب به قرائت نوشته ی علمی نماید.


6. متن جایگزین تصویر خویش را مبتنی بر واحد سنجش های سئو تولید نمائید

اضافه کردن متن جایگزین (ALT) یک گام اساسی در با صرفه سازی تصاویر، به ویژه اینفوگرافیک ها، برای سئو به حساب آورده می شود. متن جایگزین به متنی گفته می‌شود که در مکان تصویر اصلی به اکران در میاید (معمولا در مواقعی که یوزرها خلل بصیرت دارا‌هستند و سیستم به صورت خود کار متن را برای آنها میخواند، یا این که در مواقعی که تصویر به صدق در برگه بارگذاری نمی‌شود.) همینطور در حالتی که موشواره خویش را بر روی تصویر ببرید، متن جایگزین به اکران در میاید.


متن جایگزین، روشی بی آلایش ولی کارآمد در بهبود سئو وبسایت میباشد، مخصوصا درصورتی که با اینفوگرافیک های گرانبها و قشنگ یار و همدم گردیده باشد. اضافه کردن کلیدواژه های دارای ارتباط به متن جایگزین اینفوگرافیک، اقبال اکران آن را در زبانه تصاویر حاصل کاوش گوگل، ارتقا می‌دهد. چهت نیل به سود مناسب بهتر میباشد که از کلیدواژه های بیشتر به کار گیری فرمایید.


برای مثال، در‌صورتی‌که اینفوگرافیکی را در باب فروش تولیدات اپل آپلود کرد باشید، تحت عنوان متن جایگزین ممکن میباشد عبارت “داده ها فروش تولید ها اپل” را گزینش کرده باشید. البته در حالتی که می خواهید این تصویر را اضافه باصرفه سازی نمایید، اشاره نمائید که داده ها مرتبط با چه سالی میباشند – برای مثال “داده ها فروش تولیدها اپل در سال 2020”.


موضوع :
برچسب ها : بهترین سئو کار,

+ نوشته شده در 1398/7/28ساعت 9:50 توسط علی پور | تعداد بازديد :6 |

عناوين مطالب پربازدید
افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت با 17 راهکار موثر
نکته حساس گزینش واژه کلیدی
راهنمای قدم به قدم تنظیمات سئو در وردپرس
با توجه به این موضوع، به چه صورت می توانید رتبه بندی خودتان را برای یک کلمه کلیدی متوجه شوید؟
بهبود شرایط سئو صفحه
تصمیم بگیرید می خواهید چه گویش هایی را در تارنما خویش داشته باشید؟
نقشه‌های وبسایت HTML
منظور از سئو کلاه سیاه و کلاه سفید چیست؟
استراتژی های جدید ورود پرس 2019
لینک و پیوند nofollow