X
تبليغات

تصویر ثابت

مرجع مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

طراحی وب سایت مپ


طراحی وب سایت مپ

خب هم اکنون به هیچ وجهً چطوری تارنما مپ یا این که همون نقشه وب سایت بسازیم تا بعدش بخواهیم به سرچ کنسول معرفی کنیم؟ در صورتی‌که وب سایت شما وردپرسی باشه با پلاگین یواست seo براحتی میتونین وب سایت مپ بسازین، که بطور پیش فرض در مسیر ذیل میسازه.

سئو در مشهد


yoursite.com/sitemap_index.xml

البته در شرایطی‌که وردپرسی وجود ندارد تلفن را برداشته از برنامه نویس سایتتان نقشه وبسایت را پیگیرانه طلب کنین.


خب از هر چه بگذریم حرف سرچ کنسول عزیز خوشتر میباشد.


گزارش Sitemaps در گوگل سرچ کنسول

از گزارش Sitemaps ( نقشه وب سایت) در سرچ کنسول استعمال می کنیم برای:


دیدن تاریخچه ارسال مطالب در نقشه وب سایت

دیدن هر خطایی که گوگل هنگام تجزیه و محاسبه نقشه‌های ارسال گردیده با آن مواجه گردیده.

درحال حاضر چطوری وبسایت مپ سایتمون رو به گوگل معرفی کنیم؟


تثبیت نقشه تارنما

در آغاز وارد سرچ کنسول گوگل بشین و پراپرتی (Property) آیتم نظرتون رو تعیین کنین. عزیزانی که هنوز نوشته ی علمی تثبیت تارنما در سرچ کنسول رو نخوندن، در آن نوشته‌ی علمی بطور بدون نقص طریقه نصب وب سایت در گوگل سرچ کنسول را توضیح دادیم.


خب پیرو فراگیری سرچ کنسول از نصیب سمت چپ پنل سرچ کنسولتون بر روی Sitemaps کلیک کرده و نشانی نقشه وب سایت خودتون رو در محل مربوطه وارد کنین. آن گاه روی submit کلیک کنین.



گزارش Sitemaps

مواد لازم برای تثبیت تارنما مپ


نقشه وب سایت می بایست فرمت قابل پذیرش برای وب سایت مپ رو داشته باشه.

نقشه تارنما می بایست در دسترس رباتهای گوگل باشه و هیچگونه ممنوعیتی جهت محل ورود رباتها نداشته باشه.

شما بایستی جواز دسترسی تثبیت نقشه وبسایت رو برای به کارگیری از این ابزار در سرچ کنسولتون داشته باشین.

چنانچه جواز نداشته باشین، شما میتونین به جای اون نشانی وب سایت مپتون رو در پوشه robots.txt درج کنین.

نقشه وب سایت می بایست سریعاً پردازش شه. هرچند میتونه کمی برای شناسایی URL های لیست گردیده در تارنما مپ دوران ببره و ممکنه تمامی URL های لیست گردیده در نقشه وبسایت بوسیله رباتها شناسایی نشه. بستگی داره به سایز وب سایت، معیار فعالیتها، ترافیک و …

  تثبیت مجدد نقشه وب سایت:


نیازی وجود ندارد که در شرایطی که نقشه سایتتون تغییری کرد مجدد تثبیت کنین. خزنده‌های گوگل هر تغییری رو در دفعات آن‌گاه که تارنما شما‌را شناسایی کردن متوجه میشن.


حذف نقشه وب سایت

حذف وب سایت مپ، سبب از در میان رفتن داده ها آماری در گزارش Sitemaps میشه. هر یک سری گوگل نقشه وب سایت و صفحه ها لیست گردیده اون رو فراموش نمیکنه. اگه شما میخواین که گوگل شناسایی URL های لیست گردیده در نقشه وبسایت شما رو کنار بذاره می بایست در فولدر Robots.txt دسترسی گوگل رو محدود کنین.


برای حذف نقشه وب سایت:


در جدول گزارش Sitemaps نقشه سایتی که میخواین حذف کنین، پیدا کنین و روی اون کلیک کنین.

روی دکمه more options کلیک کنین. بعدش Remove sitemap

برای اینکه از مشاهده شدن مجدد نقشه تارنما شما به وسیله گوگل پرهیز کنین، علاوه بر اینکه Robots.txt را تهیه میکنین، پوشه نقشه وبسایت را از سایتتون هم حذف کنین. هر یک‌سری این یک جور خودزنی می باشد :/


حذف نقشه وب سایت

تلاوت گزارش Sitemaps

این گزارش صرفا نقشه سایتی رو نشان میده که شما درین گزارش تثبیت کردین و هیچ وب سایت مپ دیگری که در Robots.txt یا این که در روشهای دیگر وجود داشته باشه رو نشون نمیده.

این گزارش صرفا نقشه وب سایت روان ( پراپرتی سرازیر) را نشان میده.

شما میتونین URL های عکس، کلیپ یا این که خبر ها رو در نقشه سایتتون تثبیت کنین. هر چندین این گزارش اینک هیچ داده‌ای از این URLهای روایت شده رو نشون نمیده.

خب درحال حاضر ما از وبسایت مپ چه چیزهایی میتونیم بخونیم؟ داده ها پایین در هر نقشه سایتی اکران داده میشه:



تلاوت نقشه تارنما

1- URL مرتبط با وبسایت مپ


URL وب سایت مپ، جایی که نقشه وبسایت نسبت به نشانی ریشه تارنما پست گردیده رو نشان میده.


2 – گونه (type):


فرمت نقشه تارنما بصورتهای پایین امکانپذیر می باشد:


نقشه تارنما: نقشه وبسایت در فرمت XML یا این که فرمت text

ایندکس وب سایت مپ: یک نقشه وبسایت از نقشه‌های وب سایت

RSS: نقشه وبسایت در فرمت RSS

Atom: نقشه وبسایت در فرمت Atom

Unknown: فرمت ناشناخته می باشد یا این که هنوز گوگل اونرو پردازش نکرده.


موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/8/14ساعت 9:21 توسط علی پور | تعداد بازديد :4 |

seo مطالب (پست ها یا این که نوشته ها) در وردپرس


seo مطالب (پست ها یا این که نوشته ها) در وردپرس

وردپرس دوست داستنی ترین سیستم رئیس محتوای در دنیا به حساب آورده می شود. زمان های متعددی برای seo در یک سایت وردپرسی موجود است، مخصوصا در صورتیکه تا به امروز کاری در‌این حوزه انجام نداده باشید. تحت عنوان صاحب و مالک یک کسب و عمل آنلاین یا این که حتی کارشناس بهینه سازی، شناخت با وردپرس یک تکان هوشمندانه محسوب می‌شود.

بهترین سئو کار


به صورت طبیعی اکثری از اشخاص، وردپرس را تحت عنوان سیستم مدیر محتوای وبسایت خویش گزینش میکنند، به دلیل آن که سفارشی سازی آن بی آلایش بوده و استعمال از آن سهل وآسان میباشد. همینطور مراقبت و بروزرسانی آن ریلکس میباشد و به خیر و خوبی فعالیت مینماید.


در‌این پست قصد داریم که به توضیح فرآیند آپلود و seo یک مقاله در بخش نوشته های (پست ها) وردپرس با به کارگیری از Yoast بهینه سازی بپردازیم.


نکات گذشته از مقدمه این مقاله

Yoast سئو

با اینکه پلاگین های بهینه سازی متعددی برای وردپرس موجود است، البته اکثری از اشخاص Yoast سئو را تعیین می نمایند. در شرایطی‌که تا به امروز مبادرت به نصب این پلاگین نکرده اید، می‌توانید ورژن مجانی آن را از مخزن وردپرس کاوش کرده و نصب نمایید.



پلاگین بهینه سازی Yoast سئو Premium (یواست seo)

45.000 تومان 25.000 تومان

نوشته ها و صفحه ها

وردپرس دارنده دو بخش برای آپلود و نشر محتواست. کاغذ ها و نوشته ها اسم این دو بخش می باشند. با اینکه این مقاله قادر است در بخش ورقه ها تحت عنوان سئو صفحه ها فرود نیز استعمال گردد، ولی با دقت به تفاوت های جزیی در‌این دو بخش، درین مقاله بر روی نوشته ها (یا این که به عبارتی پست ها) تمرکز شده‌است.


نشر مطالب در بخش پست ها

پیشین از سئو پست ها برای موتورهای کاوش نخست نیاز میباشد که آن ها در سایت منتشر کنیم. در‌حالتی که با این بخش آشنا می‌باشید، مستقیما به نصیب بعدی یعنی سئو پست ها بروید.


1. بعداز ورود به بخش ادمین وردپرس به بخش \"نوشته ها\" رفته و بر روی \"اضافه کردن نوشته\" کلیک فرمائید.




2. تیتر ورقه را در قاب بالای برگه با اسم \"اضافه کردن تیتر\" بنویسید. آن گاه متن محتوا را در بخش نهایی آن قرار دهید.


اکثری از اشخاص در آغاز محتوای خویش را در قابل انعطاف افزارهایی مانند ورد تایپ کرده و سپی در‌این بخش اسکن می نمایند. همینطور شما میتوانید متن محتوای خویش را در همینجا نوشته و تا گذشته از تایپ کردن بی نقص آن، پست را به صورت پیش نویس در بیاورید.


متن نوشته نیز در دو صورت دیداری و متن قابل مشاهده میباشد. در‌صورتی‌که که بر روی HTML مسلط میباشید، ورژن متنی را توصیه می‌کنیم. در غیر این فیس ورژن دیداری مورد بهتری خواهد بود.




در رخ قرار دادن لینک و پیوند نیز کافیست آن بخش را هایلایت کرده و آنگاه بر روی مورد ای به صورت زنجیر در ویرایشگر کلیک فرمائید. همینطور از درج پیوند های فرنگی نیز هراس نداشته باشید. مهم اینست که پیوند ها برای خواننده گان مقاله موءثر واقع شود.


3. برای درج تصاویر در متن محتوا نیز کافیست که بر روی آیتم \"اضافه کردن پرونده چندرسانه ای\" کلیک کرده و بعد تصویر متبوع خویش را در قاب گشوده گردیده درگ اند دراپ (Drag & Drop) نمائید. بعداز تعیین تصویر نیز بر روی \"گذاشتن در نوشته\" کلیک نمائید. اعتنا داشته باشید که آیتم های متنوعی برای تغییر‌و تحول سایز و گزینش مقام تصاویر در وردپرس موجود است.


موضوع :
برچسب ها : بهترین سئو کار,

+ نوشته شده در 1398/8/13ساعت 11:07 توسط علی پور | تعداد بازديد :5 |

نکات مدیر محتوا برای سئوی وب سایت


نکات مدیر محتوا برای سئوی وب سایت

1- بازنویسی محتواهای گذشته

 مبنی بر اصل نسبیت، بعضی از شرایطی که در پیشین ثابت گردیده اند ممکن میباشد امروز رد شوند. به همین برهان بازنویسی و بررسی محتواهای قبل که در وبسایت بار گذاری گردیده اند نیز از سایر مواقعی میباشد که می بایست در seo و سئو مد حیث قرار بگیرد.

2-به کارگیری از Name  و Alt برای تصاویر

تصاویری که در وبسایت بار گذاری می‎شوند می بایست از خصوصیت Alt و Name برخوردار باشند. در حالتی‌که چه این دو گزینه چهره نگیرد، هیچ مشکلی برای تارنما صورت نمی دهد ولی وجود آن می‎تواند به جايگاه بهتر وبسایت یاری دهد.

3-دادن لینک و پیوند به بیرون از وبسایت

لینک و پیوند‎ها‎یی که بیرون از وبسایت می باشند و بر روی صفحه های وبسایت ما قرار می‎گیرند، به مثابه یک پله ترقی کار می‎نمایند. در واقع می‎اقتدار از روش پیوند بعضی وب سایت‎ها‎ی دارای اعتبار، جايگاه تارنما را ارتقاء اعطا کرد. همینطور وجود لینک و پیوند وب سایت دیگر موجب می‎شود تا یوزرها به پیوند مربوطه رفته و درخصوص وب سایت ما و نوشته‌ی‌علمی شما کلام بگویند.

نکته ای که بایستی به آن دقت داشت، به کارگیری از لینک و پیوند‎ها‎یی میباشد که برای یوزرها شناخته شده‌است و از مرتبه بالایی برخوردار باشند. درصورتی که که از پیوند اینترنت سایتهایی مصرف شود که در موتورهای کاوش مرتبه پایینی دارا هستند، درجه تارنما ما نیز سقوط می‎نماید.

4-به کارگیری از تگ‎ها‎ی H1 تا H6

وقتی گوگل محتوای تارنما را شناسایی‎ می‎‎نماید که در آن از تگ‎ها‎ مصرف شود. بهتر میباشد برای تیتر مقاله از H1 مصرف شود. برای H1 فقط یک تگ مجاز میباشد. برای تگ H2 بهتر میباشد سرتیترهای نوشته‌علمی با آن هماهنگ شوند. به هر ترازو که جايگاه تگ فراتر رود، از اهمیت آن کاسته‎ می‎‎شود. به‌این مفهوم که تگ H6 اهمیت کمتری نسبت به H5 دارااست. تگ ها به سازماندهی محتوا می انجامد و ساختار منجسمی را به محتوا میدهد و در نگاه نخستین برای یوزرها قابل درک میباشد.

5-معلوم شدن تعداد عبارات

محتوای وبسایت می بایست مورد را شرح دهد و در عین هم اکنون واحد سنجش حداقلی و حداکثری برای تعداد لغت ها مشخص و معلوم شود. به‌این مفهوم که محتوا نباید از 300 کلمه و واژه کمتر شود و در عین اکنون از 1500 واژه تجاوز نکند. موتورهای کاوش، محتواهای تحت 300 کلمه و واژه را اسپم‎ می‎‎داند و آنان‌را در ستون محتوا به شمار نمی آورد که‌این دستور مرتبه تارنما را کاهش‎ می‎‎دهد.

6-به کارگیری از دست کم 40 کاراکتر در تیتر مقاله

متعادل بودن در موتورهای کاوش نکته ای میباشد که بایستی به آن اعتنا نمود. به کار گیری عنوان ها 70 کاراکتری به معنای یک تیتر طویل خواهد بود که هیچ تاثیری بر سئوی وبسایت ندارد. حدِ تعادلِ تیتر، 40 کاراکتر‎ میباشد. تیتر بایستی معرف محتوا باشد. برای تنظیم تیتر مطلوب، می بایست عبارات کلیدی مهم را در آن جای بخشید بطوری که برای بازدیدکننده، جذابیت داشته باشد.

7-تکرار کلمه ها کلیدی

در تایپ کردن مقاله ها علمی و دانشگاهی در آغاز محتوا تنظیم و آنگاه عبارات کلیدی از آن استخراج‎ می‎‎شود. این در حالی میباشد که محتواهای سایت، کلمه ها کلیدی قبلی از نوشتار تنظیم‎ می‎‎شودن. یکی‌از نکاتی که درباره با کلمه ها کلیدی بایستی مد لحاظ قرار بگیرد، ترازو تکرار میباشد. به عبارت دیگر تکرار 5 توشه عبارات کلیدی در یک محتوا کفایت‎ می‎‎نماید.  همینطور لغات کلیدی بایستی در ALT و Name دست‌کم یکبار و در در بخش Meta Description شما بیش تر از ۲ توشه به عمل مراحل. استعمال از کلمه ها کلیدی در نصیب تگ و تیتر نیز نکته ای دیگر در مشاجره لغت ها کلیدی‎ می‎‎باشد.

موضوع :
برچسب ها : سئو سایت در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/8/13ساعت 10:54 توسط علی پور | تعداد بازديد :3 |

نکته مهم برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل


۴. اشتراک‌گذاری در کانال‌های اجتماعی

سیگنال های شبکه‌های‌اجتماعی یکی‌از عامل ها مهم در سکو بندی گوگل میباشد. مراد از سیگنال های کانال‌های اجتماعی عمل‌هایی میباشد که در کانال‌های اجتماعی انجام می‌دهید و گوگل متوجه این عمل‌ها خواهد شد. پس محتوایی ایجاد نمائید که یوزرها وب سایت شما بخواهند آن را به اشتراک بگذارند و اما شیوه های به اشتراک‌گذاری محتوا را برای یوزرها شل فرمایید. این عمل منجر میشود لینک و پیوند‌های خیر و خوبی هم اخذ فرمائید.

بهترین سئو کار


۵. مورد‌های مبنا‌ای در درون برگه

اصول نخستین باصرفه کردن ورقه را رعایت نمائید. اصول نخستین باصرفه کردن یک ورقه مشتمل بر گزینش واژه کلیدی مطلوب، تیتر برگه (عنوانی که در مرورگر اکران داده می‌گردد)، url کاغذ (کوتاه و دارای ارتباط) و لینک و پیوند‌های ورقه (به باطن وبسایت و بیرون وب سایت) می باشد.


۶. تجربه کاربری (User Experience)

وب سایت شما بایستی طوری پباده سازی شود که به کارگیری از آن برای استفاده کننده ریلکس باشد. یک وبسایت عالی دارنده ظواهر دیدنی و تجربه کاربری خوب میباشد. مراد از تجربه کاربری خوب این میباشد که استفاده کننده در تارنما شما سردرگم نشود و ضمنا شما هم بتوانید مراد خویش را به استفاده کننده برسانید. در شرایطی که اینطور باشد یوزرها هر زمانه که در پی مطلبی باشند، به تارنما شما بر می‌شوند و حتی‌در دیگر تارنما‌ها، تارنما شما‌را تحت عنوان یک وب سایت منشا معرفی می نمایند.


فراموش نکنید تجربه خوب یک استفاده کننده در تارنما شما، ربطی به درخواست‌های سنجیده شما از وی ندارد. عملکرد فرمائید خیلی بدیهی به استفاده کننده بگویید که انتظار دارید در تارنما شما چه کاری را انجام دهد. ممکن میباشد از استفاده کننده توقع داشته باشید مقاله شما‌را به اشتراک بگذارد یا این که از تولیدها تازه شما دیدن نماید، خیلی بدیهی و ظریف و اما با احترام، به وی بگویید.


۷. بازاریابی و کمپین لینک و پیوند‌سازی

درین مقاله خیلی از محتوای عالی و از مزایای آن تمجید کردم البته فریب محتوای عالی را نخورید. محتوای عالی در مقابل بازاریابی حرفی برای اعلام کردن ندارد. محتوای عالی صرفا وقتی گرانبها میباشد که بر مبنا بازاریابی پباده سازی گردیده باشد و بخشی از یک استراتژی بازاریابی باشد. شما با پباده سازی یک کمپین تبلیغاتی که انگیزه آن به چنگ آوردن بک پیوند میباشد میتوانید لینک و پیوند‌های متعددی را اخذ فرمائید.


شاید تصور کنید برای تولید این مدل کمپین‌ها هزینه می بایست کرد البته مطمئن باشید هزینه‌ای که در‌این تبلیغات میکنید برای شما به طور بدون واسطه یا این که غیر بی واسطه رجوع و برگشت سرمایه خواهد داشت.


سود‌گیری

برای قرار به چنگ آوردن در ورقه اولیه گوگل تنها کفایت نمیکند که تعدادی تکنیک بی آلایش در یک کاغذ بزنیم. در واقع کل تارنما ما می بایست محیای قرار به چنگ آوردن در کاغذ نخستین گوگل باشد. بایستی محتوای تارنما ما به راحتی در دسترس گوگل باشد، سرعت لود تارنما ما تحت ۵ ثانیه باشد، محتوای ساخت گردیده به وسیله ما خطاها یوزرها را حل نماید و قیمت به اشتراک گذاری داشته باشد و اما برخی اوقات نیاز میباشد مقداری هزینه کنیم و لینک و پیوند‌های مطلوب از سایر وبسایت‌ها اخذ کنیم.


لطفا سوال ها و ایده ها خویش را راجع به این مقاله در نصیب زیر قرار دهید تا در سریعترین زمانه ممکن به آنها جواب دهم. چنانچه این محتوا برای شما گران بها بود، لطفا با دوستان عزیز خویش به اشتراک بگذارید.


موضوع :
برچسب ها : بهترین سئو کار,

+ نوشته شده در 1398/8/12ساعت 9:17 توسط علی پور | تعداد بازديد :6 |

متا تگ ها در بهینه سازی تکنیکال


متا تگ ها در بهینه سازی تکنیکال
متا تگ ها تکه کدهای یک خطی می‌باشند که در بین تگ head برگه قرار می گیرند. این تگ‌ها با عبارت meta استارت میشوند. اطلاعاتی که در متا تگ ها وارد می کنید، برای یوزرها قابل رویت کرد وجود ندارد. یکی وظایف آن ها رابطه برقرار کردن با ربات‌های موتورهای کاوش میباشد. وظیفه دیگر متا تگ ها اکران ریز داده ها مقاله در کانال‌های اجتماعی میباشد. کاربرد دیگر آنان اکران داده ها در کاغذ حاصل موتورهای کاوش میباشد. به‌دنبال این مقاله به موردها مختلف کاربرد متا تگ ها خوا هیم پرداخت. با ما هم پا باشید.

وجود برخی متا تگ ها برای یک تارنما خیلی مهم میباشد و عمل ربات‌های گوگل را بسیار شل میکند. اما همگی آنها ها اثرگذار نیستند. برخی بود و نبودشان تفاوتی نمی‌نماید. بعضا هم مضر می باشند. در حالتی که از این ابزار صحیح مصرف شود به seo وب سایت یاری متعددی می نماید.

متا تگ های کاربردی در seo تکنیکال
در‌این نصیب متاهای حیاتی برای تارنما را ذکر می کنیم. این متا تگ ها می بایست در هر کاغذ‌ای باشند. همین اکنون به یک کدام از صفحه ها سایتتان بروید و دکمه CTRL+U را بزنید تا کدهای برگه را مشاهده کنید. چنانچه هرمورد از این‌ها نبودند، فورا بیشتر فرمائید.

تگ Meta Content Type – این تگ به ربات‌ها اطلاع می دهد که داده ها برگه از چه ساختار متنی میباشد. در صورتی این داده ها در دسترس نباشند ربات‌ها برای رندر کردن یا این که پردازش گرافیکی برگه مبتلا نقص‌ می گردند. ساختارهای دارای شهرت UTF-8 و ISO-8859-1 می باشد.

شما در سایتتان تگ ذیل را قرار دهید.



Meta Description – یک کدام از تکمحتویات این متا تگ در توضیحات تحت تیتر در حاصل جستجوی گوگل نقش می‌بندد. این تگ حداکثر می بایست 160 صحبت داشته باشد، به عنوان مثالً 32 کلمه و واژه 5 حرفی. در‌این تگ صد رد صدً می بایست عبارت کلیدی شما دو توشه تکرار گردیده باشد. باطن این تگ دو پاراگراف بنویسید که واژه کلیدی در هریک از آن ها وجود داشته باشد. جملا‌ت را کارایی فرمایید از مزایای نوشته‌ی علمی خویش بنویسید. یعنی استفاده کننده با قرائت نوشته‌علمی شما چه سودی را نتایج می‌نماید.



Viewport – این متا تگ به مرورگر امر می دهد تا وضعیت واکنشگرا Responsive داشته باشد. برای اینکه از این تگ در تارنما به کار گیری نمایید، وبسایت شما بایستی از شالوده واکنشگرا پباده سازی گردیده باشد. در وضعیت واکنشگرا، تارنما برای اندازه‌های برگه اکران کامپیوتر، تبلت و گوشی اکران‌های باصرفه گردیده‌ای برای استفاده کننده دارااست. در حالتی‌که وبسایت شما واکنشگرا پباده سازی گردیده باشد اما این تگ را نداشته باشد در تمامی دستگاه‌ها به یک موقعیت اکران داده میگردد که مناسب وجود ندارد.

موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/8/12ساعت 9:08 توسط علی پور | تعداد بازديد :9 |

robot.txt چیست


robot.txt
فولدر متنی robot.txt نیز یک کدام از دیگر از شیوه ها برای بازنگری بهتر وب سایت به وسیله ربات های کاوش میباشد. تفاوت این پوشه با فولدر وب سایت مپ درین میباشد که با به کار گیری از این پوشه ، برای ربات های موتور های کاوشگر، محدودیت در دسترسی به صفحه های گوناگون گزینش می کنیم.
در هر تارنما صفحاتی وجود دارا هستند که نیاز به ایندکس شدن آن در گوگل نداریم و یا این که ایندکس شدن آن می‌تواند برای امنیت تارنما ایراد ساز باشد. از همین رو با به کار گیری از این پوشه، از شناخته شدن این صفحه ها دوری می کنیم.

به صورت نمونه فرمان Disallow: /wp-wordpress/ به خزنده های گوگل میفهماند که نیازی به ایندکس کردن ورقه wp-wordpress نداریم. ولی این پوشه موردها دیگری را نیز به موتور های جسجو اعلان می‌نماید از گزاره نوفالو بودن پیوند های یک کاغذ و… .

۵_ به کارگیری از کش (cash)
با به کار گیری از قابلیت و امکان کش (cash) در وبسایت، بعد از ورود هر استفاده کننده به تارنما، داده ها ظاهری وبسایت در مرورگر رایانه یا این که گوشی وی ذخیره و یا این که اصطلاحا کش میگردد. بدین ترتیب در مراجعه های بعدی نیاز به دانلود مجدد این داده ها وجود ندارد و وب سایت با گاز در دستگاه استفاده کننده بار گذاری میگردد.

این مورد در بهینه سازی تکنیکال اهمیت بالایی داراست و امروزه نسبتاً کلیه وبسایت های سطح اینترنت از این امکان به کار گیری می‌نمایند.
فعالسازی قابلیت و امکان کش در تارنما، با به کارگیری از تکه کدی در فولدر .htaccess قابلیت پذیر میباشد. همچنین در وردپرس پلاگین هایی برای این فعالیت وجود دارا هستند.

۶_ فعالسازی SSL
ssl یک دسته پروتکل امنیتی میباشد که در درحال حاضر جایگزین شدن پروتکل های دیرین مانند http و www میباشند. انگیزه این پروتکل تولید امنیت اضافه برای داده ها یوزرها در دنیای اینترنت میباشد.
به کارگیری از این امکان به وسیله گوگل به شدت سفارش گردیده و در مقاله ها فراگیری seo گفته شد که؛ وجود SSL به seo وب سایت ما یاری مقداری مینماید البته عدم وجود آن قادر است سبب کاهش جايگاه بهینه سازی وب سایت ما بشود. به همین استدلال وجود آن در وبسایت یک ضرورت میباشد.

۷_ نماد گذاری ها (Structured data markup)
صحت دارد که ربات های گوگل دارنده هوش تصنعی و مصنوعی بسیار قادر میباشند البته درحال باز‌بینی این حجم بالای اطلاعات برای یک ربات عمل رنج میباشد. از این رو گوگل راهی را برای سهل و آسان کردن باز‌نگری وب سایت بوسیله خزنده ها معرفی نموده است؛ به کار گیری از آرم گذاری ها.

مدیران تارنما با به کار گیری کد های معرفی گردیده در‌این نحوه می توانند وبسایت خویش را به طور مفهومی خیس به خزنده های گوگل معرفی نمایند و در ازای مرتبه آنان در حاصل کاوش ارتقا پیدا می کند. ولی به کارگیری از کد های نماد گذاری مزیت های دیگری نیز برای تارنما دارااست که در نوشته‌علمی مرتبط با خویش به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

پر اسم و رسم ترین منش ها برای علامت گذاری تارنما به کار گیری از کدهای؛ اسکیما و یا این که دیتا هایلایتر میباشد. برای استعمال از کد های اسکیما می‌توانید به وبسایت انگلیسی گویش اسکیما مراجعه کرده و از کد های مهیا درین وب سایت استعمال نمائید.

۸_ سرعت تارنما

موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/8/11ساعت 10:02 توسط علی پور | تعداد بازديد :8 |

بهینه سازی برای انجام کارهایمان


ما تحت عنوان متخصصین بهینه سازی برای انجام کارهایمان به ابزارهای خاصی توکل می کنیم. بیش تر جذب ابزارهایی می‌شویم که بیشترین زمانه را برای ما صرفه جویی کرده و شایسته ترین نگرش را در چنگ ما قرار می دهند.
ادغام ابزارهایی که در چنته داریم، هم مشتمل بر ابزار‌هایی میباشد که برای بازه طولانی به آن ها اعتماد کرده‎‌ایم و هم ابزارهایی که در حالا تست آنها هستیم یا این که آن‌هایی که جدیدا به لیست ما طولانی تر گردیده‌اند.

با اعتنا به تعداد ابزارهای مو جود و هزینه‌های در هم اکنون ارتقاء بخش اعظمی از پلتفرم‌های پیشرو، ما ناچار به درخواست اضافه از مدام، از تکنولوژی‌هایی هستیم که به کار گیری می کنیم.

معضل اصلی این میباشد که توکل ما به ابزارها میتواند ما‌را در عمق غارهای خودمان و منش‌‌های تاءمل بهینه سازی محور مان محبوس نماید. البته هفت چیز متمایز که ما نیاز به درایت از آن ها و سعی برای حل آنان (کاهش مسافت‌هایشان) داریم، وجود دارا‌هستند که ابزارهای seo کارکشته به بیان آنها نیستند.

بهتر میباشد هدف ها شما چه باشد

اکثری از ابزارهای بهینه سازی به ما در انجام پژوهش ها روی فرانت-اند (Frontend) تعاملات seo امداد میکنند. ما به تکنولوژی در پروسه اول توکل می‎کنیم، مواقعی مثل تحقیق عبارات و کلمه ها کلیدی، ارزیابی حریف، یا این که ابزارهای بازرسی برای ادراک رده فعلی خطاها فنی در تارنما ...

گوگل کیورد پلنر یک ابزار کاوش مبلغی میباشد و تمام ابزارهای تحقیقاتی دیگر لغت ها و لغت ها کلیدی به داده‌های فرد ثالث یا این که به داده‌هایی که برای آنها به کیورد پلنر پول داده شده‌است متعلق می‌باشند. تعبیروتفسیر ما از این داده‌ها و به کارگیری از ابزارهای متفاوت، اکثر زمان ها متعلق به اهدافی میباشد که با دقت به ذینفعان یا این که مشتری‌‌ها انتخاب کرده‌ایم.

متاسفانه، تمامی ابزارها نمی‌دانند که‌این داده‌ها اعداد معین گردیده‌ نیستند و مبنی بر مثال برداری، محاسبات، گرد کردن‌ها، و داده‌های تاریخی به دست آمده‌اند.


هیچکدام از این ابزارها به ما نمی‌گویند، که هدف ها حقیقی ما بهتر میباشد برای حالت (جایی که یک مارک در ذهن مشتریان میگیرد)، برداشت‌ها (تعداد چشم شدن یک اطلاع رسانی تبلیغاتی و یا این که متن و یا این که …)، ترافیک (ترافیک وبسایت یا این که ...) و تبدیل (نرخ تبدیل مشتری، مشتری را وادار به عملی کردن) چه باشد. ما بایستی تمام تلاشمان را برای گزینش این هدف ها بر طبق ابزارها و داده‌های صنعتی در دسترس کرده و به آن بسنده کنیم.

چقدر لید یا این که فروش به دست خواهید آورد

هنگامی که تحقیقی انجام می ‌دهم و داده‌های طرح را در پیشنهادات و کشف مراحل‌ها آماده می‌کنم، اکثر زمان ها هر چه اضافه پیش می روم بیش تر روی مشتری تمرکزمی‌کنم. بیش تر از آنچه که برآوردها قادر است باشد.

در صورتیکه از یک ابزار برای انجام پژوهش ها عبارات و لغت ها کلیدی به کارگیری کنم، داده‌های میزان را برای انتخاب معیار برداشت‌ها، ترافیک، و تبدیل‌ها به فعالیت میبرم. اینجانب برآورد هایم را فراتر از تقریب‌ها در حیث میگیرم.

تمامی ما نیاز به تصدیق (ثابت) کارایی‌هایمان را ادراک میکنیم. ولی هر چه داده‌های بیشتری از منابع متفاوت، در کارایی برای پیش‌بینی چگونگی برخورد عملکرد‌هایمان می گیریم، متغیرها و ریسک بیشتری را در معادله وارد می کنیم.

این فرمان ممکن میباشد مشابه جاخالی دادنی کلاسیک از سوالی بوسیله با صرفه کردن برای موتورهای کاوش باشد.

اینجانب داعیه نمیکنم که بیان‌کنم \"تنها به اینجانب اعتماد نمایید!\"، ولی هم‌زمان می بایست تاکید کنیم ابزارهایی که در مشت داریم، به اندازه کافی هوشمند نیستند. که دقیقا به ما بگویند سعی کمپین بهینه سازی ما چه طور خواهد بود.

سعی موعود یا این که تضمین گردیده

هوش تصنعی و ماشین‌های یادگیرنده تخت‌گاز در حالا بهبود می‌باشند. گرچه فعلا، در قلمرو بهینه سازی، ابزارهایی که در حوزه دسترس و به کار گیری ما می‌باشند هنوز نمی‌توانند چیزی را تضمین نمایند یا این که وعده‌ای بدهند.

پیش‌بینی‌ها و مشابه سازی‌ها مبتنی بر قبل یا این که ترند‌های (گرایشات) پیش‌بینی گردیده آینده می‌باشند.

به علاوه، ابزار‌های سنجش تارنما‌ها دیدگاهی برنامه‌ریزی گردیده از یک وب سایت را مبتنی بر فاکتورهای تکنیکی ارائه می دهند. آنها دیدی جامع از محتوا یا این که طیف پهناور‌تری از چیزهایی که روی جايگاه‌بندی‌ها به وسیله موتورهای کاوش اثر می گذارند، ارائه نمی‌دهند.

توکل بر آنها و فرض اینکه با برطرف کردن تمام مشکلاتی که یک ابزار سنجش وبسایت ارائه داده میباشد در کنار متمرکز شدن بر لغت ها و کلمه ها کلیدی یگانه سبب خواهد شد که به لیوان مقدس (نجات دهنده) جايگاه بندی، در حالت محرک کارایی، هنگامی که به آنان دست پیدا می کنیم، باشد، بسیار خطرناک میباشد.

ما بضاعت و توان پیش‌بینی کردن بر پایه ی داده‌ها و ابزارهای در دسترسمان را داریم، ولی نمی‌توانیم در وضعیت تلاش، قولی بدهیم.

موضوع :
برچسب ها : بهترین سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/8/9ساعت 8:29 توسط علی پور | تعداد بازديد :7 |

یادگرفتن seo تکنیکال


seo تکنیکال چه میباشد؟

هر اقدامی که با انگیزه بهبود درجه وبسایت در کاغذ نتیجه ها کاوش صورت پذیرد را بهینه سازی تکنیکال می نامند. در تعریفی دیگر: seo تکنیکال مشتمل بر چک وبسایت به وسیله ربات های گوگل یا این که Crawl، ایندکس شدن صفحه های بوسیله گوگل و پردازش این مورد ها برای باز‌نگری تاثیر آنان بر سکو وب سایت میباشد.

سئو در مشهد


در بهینه سازی تکنیکال می بایست به‌این سوال های جواب دهید:


آیا ربات های موتورهای کاوش میتوانند صفحه ها تارنما شمارا پیدا نمایند؟ برای باز بینی این قضیه بایستی در باره حالت کدهای تارنما، نقشه وبسایت، داده ها ساختار صفحه های وبسایت، فولدر robots.text مطالعه نمایید.

آیا ربات های موتورهای کاوش می‌توانند صفحه ها وبسایت شما‌را ایندکس نمایند؟ برای جواب به‌این مسئله می بایست در باره متا تگ Robots مطالعه فرمائید.

آیا ربات های موتورهای کاوش کارکشته به رندر کردن صفحه های تارنما شما میباشند؟ مسائلی مانند قابلیت و امکان رندر شدن فولدر های جاوااسکریپت، صفحه های داینامیک، سرعت وبسایت، را بایستی برای جواب بدین سوال مطالعه کرد.

آیا ربات های موتورهای کاوش حاذق به فهم و شعور محتوای صفحه ها شما می‌باشند؟ برای جواب بدین سوال بایستی در رابطه structured data و تارنما Schema.org و قابلیت و امکان درسترسی به کدهای HTML مطالعه فرمایید.

آیا شما به موتورهای کاوش داده ها صحت برای جايگاه دهی به محتوای خویش ارسال میکنید؟ مواقعی در رابطه با تگ های canonical و ورقه بندی ها را برای جواب بدین سوال بایستی بازنگری کرد.

آیا این برگه قیمت مرتبه گیری را داراست؟ مواقعی مانند محتوا، رابطه محتوا با لغت ها کلیدی، اعتبار، HTTP، UX، تعامل وب سایت با گوشی، سرعت بار گذاری وبسایت، می بایست برای جواب بدین سوال گزینه باز‌نگری قرار گیرد.

 




 

یادگرفتن seo تکنیکال

یادگیری و فراگیری یک روند میباشد که سه مرحله ذهنیت، علم، کاربرد را در بر می گیرد. ولی اضافه شما فقط به بخش علم تمرکز دارید. ادله ناکامی نیز اکثر وقت ها همین میباشد. برای یادگیری می بایست به هر سه بخش دقت داشت. صحیح مانند سه چرخه ای که نمیتوان با یک چرخ آن را به مقصد رساند. یادگرفتن را هم صرفا با علم نمی اقتدار به مقصد رساند.


ذهنیت صحیح برای یادگیری seo تکنیکال

او‌لین نکته این میباشد که شما بعنوان یک بهینه سازی فعالیت یا این که یک مدیریت تارنما همگی چیز را نمی دانید. در‌حالتی که جايگاه سایتی افت نموده است و استدلال آن را نمی دانید او‌لین گام آن میباشد که بگویید اینجانب ادله این افت را نمی دانم. شما تحت عنوان بهینه سازی فعالیت یا این که مدیریت تارنما وظیفه پی بردن کلیه چیز را ندارید بلکه وظیفه دارید استدلال این ایرادات را پیدا نمائید. seo مانند علم ها دیگر وجود ندارد این دانش همواره در اکنون تغییر‌و تحول میباشد و همواره بایستی در هم اکنون یادگیری بود.


 




 

علم seo تکنیکال- برای تبدیل شدن به یک کارشناس بهینه سازی تکنیکال چه چیزی می بایست فراگرفت؟

با دقت به اینکه وب سرشار از مبداء یادگیری بدون پول میباشد برای یادگیری بهینه سازی تکنیکال نیازی به پرداخت شهریه دانش کده ندارید. بلاگ های منتشر گردیده بوسیله گوگل و بینگ و وب سایت هایی مانند MOZ و SEMrush منابعی می‌باشند که رفرنس بهینه سازی کاران زیادی در سراسر عالم میباشند و شما هم میتوانید به طور بدون پول از داده ها آن‌ها به کار گیری نمایید.


 




 


یکی‌از نکاتی که در باره یادگیری بایستی خاطر نشان نمود اهمیت تکرار برای به خیال سپاری موضوعات میباشد:


 




 


می اقتدار با یادگیری ابزارهای مفید در بهینه سازی نیز علم خویش را بالابرد. شما برای استعمال بهینه سازی تکنیکال بایستی مواقعی مانند شیوه ایندکس شدن صفحه ها به وسیله گوگل شیوه خزش و یا این که یافتن صفحه های به وسیله ربات های گوگل و موردها اینچنینی را نیز فرا بگیرید.


 




 

به کار گیری seo تکنیکال

اصلا مهم نیست علم seo شما چقدر میباشد تا زمانیکه شما یک پروژه بهینه سازی را خویش فعال سازی نکنید. اشراف شما بر seo بدون نقص وجود ندارد. به این ترتیب یک وب سایت، بلاگ، دکان، یا این که حتی ورقه ویکی پدیا برای خویش تولید فرمایید و عملکرد فرمائید تا برای آن مخاطب حقیقی وواقعی تولید نمائید.


موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/8/9ساعت 8:20 توسط علی پور | تعداد بازديد :9 |

ایجاد محتوای ناب و تخصصی


ایجاد محتوای ناب و تخصصی
بدیهی میباشد که اصل و پایه بهینه سازی ، محتواست .
هر آن چیزی که شما در سایت خویش منتشر می‌کنید ( فرقی نمی نماید عکس ، متن ، ویدئو، صوت یا این که ….) کلیه و تمامی ، محتوا به حساب آورده می شود بنابر این بایستی در ایجاد و نشر محتوای ناب کارایی نمائید.
در هر حوزه ای که عمل می‌کنید ، برای ساخت مقاله‌ها تخصصی در بخش وب لاگ وبسایت ، طرح ریزی نمائید. (وب لاگ به عبارتی بخشیست که در آن ، مقاله ها مختلف مربوط به حوزه عمل خویش را منتشر می‌کنید)
کارایی نمائید در ادامه زمینه هایی بروید که یا این که در وب کمیاب میباشد و یا این که اینکه به خیر به آن زمینه پرداخته نشده و یا این که اینکه نیاز امروز مخاطب شماست.
اکنون برای چه می‌گویم محتوا ایجاد نمائید ، زیرا با این عمل ، شما یک محتوای تخصصی خواهید داشت که قادر است منبعی باشد تا اکثری از وب سایت ها به شما پیوند دهد.
در صورتی‌که نسخه برداری مطالب شما بوسیله دیگر وب سایت ها با ذکر منشا آزاد باشد ، بخش اعظمی از آنها ، مقاله ناب شمارا اسکن کرده و در وب لاگ خویش منتشر می نمایند و در غایت هم برای ذکر منشا ، یک پیوند به همین نوشته‌ی علمی ارسال مینمایند. (اما بماند که بعضا اشخاص فرصت طلب همین عمل را هم نمی‌کنند اما در مجموع محتوای ناب و تخصصی می‌تواند رویت کرد گوگل را به تارنما شما ارتقاع دهد)

لینکدین، یک کدام از شایسته ترین کانال‌های ایجاد بک پیوند بدون پول
کانال اجتماعی لینکدین، یک کدام از معتبرترین کانال‌های اجتماعی جهان در رویت کرد گوگل میباشد و هر وبمستری، بهتر میباشد فعالیّت خویش را (هر یک سری محدود) در لینکدین استارت نماید. در‌این کانال معولاً متخصصان در منطقههای متفاوت فعال می باشند و علاوه بر اخذ اعتبار برای اینترنت‌وب سایت، می‌اقتدار روی ارتقا گسترده‌خیس کردن کانال تخصصی خودمان، اکانت کنیم.

شما می توانید از روش نشر مقاله ها خویش دربخش Article کانال لینکدین، بک لینک و پیوند مجانی اخذ فرمایید که خودش به نوعی یک Social Signal هم به حساب میآید و شما میتوانید برای تولید بک پیوند دارای اعتبار از این اینترنت‌وب سایت دارای اعتبار، امداد بگیرید.



ایجاد بک پیوند دارای اعتبار با امداد اینترنت‌وبسایت‌های نشر نوشته‌علمی
در کشور‌ایران و دنیا اینترنت‌وبسایت‌هایی فعال می باشند که شما میتوانید مقاله ها درج شده خویش را در آنها منتشر کرده و برای خویش تحت عنوان پیوند به مرجع اصلی، بک لینک و پیوند مجانی اخذ نمائید. یکی این اینترنت‌وبسایت‌ها وب سایت ویرگول میباشد که قابلیّت تولید لینک و پیوند را دارااست و علاوه بر اینکه برای لینک و پیوند‌ سازی مطلوب میباشد، می تواند بازدیدکننده حقیقی وواقعی را به سمت اینترنت‌وبسایت شما روانه نماید.

ولی بهتر میباشد که هنگام حضور درین کانال‌های اشتراک نوشته ی علمی، مطالب خویش را به طور نسبتاً بی نقص منتشر فرمائید، تا بتوانید به‌تدریج نظرمخاطبان خویش را جلب کرده و با اضافه چشم شدن، مقاله ها شما، باعث جذب و هدایت اشخاص به سمت اینترنت‌تارنما خویش گردید، ضمین اینکه در لابه‌لای نوشته‌های خویش، اشخاص را به دیدن صفحه ها متفاوت اینترنت‌وب سایت خودتان دعوت می کنید و با اینکار، میتوانید اعتبار دیگر صفحه های اینترنت‌وبسایت خویش را هم طولانی تر نمایید و این یعنی با یک تیر ۲ نشان!

اینترنت‌وبسایت دارای اعتبار medium یکی‌از صد‌ها اینترنت‌وب سایت دارای اعتبار دنیاست که می توانید با ایجاد یک اکانت کاربری در‌این اینترنت‌وبسایت، مقاله‌ها خویش را منتشر کرده و خیر فقط به ایجاد بک لینک و پیوند برای وب سایت، یاری متعددی خواهد کرد، بلکه باعث محل ورود حقیقی وواقعی به سمت اینترنت‌وبسایت شما خواهد شد.

تولید بک لینک و پیوند کیفیت بالا از اینترنت‌وبسایت‌های شبیه
یکی مواقعی که به تجربه بزرگان سئوی در عالم اثبات گردیده ، اینه که هر جور بک لینکی نمی تواند برای وبسایت شما موثر باشد .
خیلی از وبمستران تصور می نمایند در شرایطی‌که بروند و در هر مکانی که دستشان رسد ، پیوند بسازند ، می‌توانند سیلی از بازدیدکنندگان را به سمت تارنما خویش هدایت نمایند.
این نکته را بدانید که در شرایطی که شما ۵ عدد پیوند کیفیت خوب و مربوط به حوزه کاری خودتان بگیرید ، بسیار باارزش خیس از آن میباشد که ۱۰۰ لینک و پیوند از سایت های غیر دارای ارتباط به سمت صفحه ها تارنما خویش هدایت فرمایید که ولی هم در بهبود درجه تاثیر بیشتری داشته اید و هم به مخاطبین وب سایت مبدا امداد می‌کنید که به مکان مربوط به نیاز خویش هدایت شوند تا پلی باشید برای امداد بیش تر به مخاطبین.

خوب حال این سوال پدید می‌آید که :چه طور سایت های مربوط به حوزه کاری خودم راپیدا کنم؟
یک کدام از ابزار های اثر گذار برای این عمل سایت Similar Site Search میباشد که  مطابق تصویر ذیل می اقتدار تارنما های شبیه  را پیدا کرد.

موضوع :
برچسب ها : بهترین سئو کار,

+ نوشته شده در 1398/8/8ساعت 9:37 توسط علی پور | تعداد بازديد :8 |

پیوند کیفیت عالی در وردپرس اولی


1- یک محتوای اجرایی بنویسید


برای اخذ بک‌ پیوند کیفیت عالی در وردپرس اولی قدمی که می بایست برداشته شود ایجاد یک محتوای کیفیت بالا و اجرایی میباشد. این تصور که پست‌های مجانی را بایستی بی‌کیفیت بنویسید، تصور خطایی میباشد بلکه بایستی برای آن ها وقت نهاده و فعالیت فرمائید. معمولا ساخت یک محتوای راهنما که بصورت مرحله به مرحله میباشد تاثیرگذاری بیشتری دارااست. ولی چه تاثیری در اخذ بک‌ لینک و پیوند داراست؟ زمانی محتوای خیر و خوبی ساخت میکنید، یوزرها ترغیب به اشتراک‌گذاری آن می شوند. همین اشتراک‌گذاری در کانال‌های اجتماعی و در جاهای متعدد خویش نوعی اخذ بک‌پیوند میباشد.

2- پست مهمان تولید فرمایید
تایپ کردن پست مهمان از نظر نگارشی و ساخت تفاوتی با ساخت محتوا در وبلاگ وردپرسی خودتان ندارد فقط تفاوتش اینجاست که شما می بایست با ضوابط وب سایت متبوع آن را تکثیر دهید. شاید به شما اذن لینک و پیوند‌دهی در حین محتوا را ندهند؛ نگرانی ندارد! میتوانید پیوند سایت خویش را در بخش بیوگرافی قرار دهید. (یعنی در امضای خودتان). این گزینه نیز سبب ساز اخذ بک‌ لینک و پیوند کیفیت عالی در وردپرس می شود.

3- از تارنما‌های ثانویه در کنار وبسایت اصلی


شاید یک کدام از شایسته ترین حالت‌هایی که بصورت مجانی در اختیارتان قرار می گیرد استعمال از وب سایت‌های ثانویه در کنار وب سایت اصلی میباشد. یعنی چه؟ تارنما‌های ثانویه یا این که به اصطلاح third-party وبسایت‌هایی میباشند که میتوانید محتوای خویش را همان گونه که در وبلاگ خویش منتشر می کنید در آنها نیز تکثیر دهید. برای مثال کانال اجتماعی linkedin این قابلیت را در اختیارتان قرار میدهد تا پست‌های وبلاگ خویش را در آنجا نیز منتشر نمائید.

4- محتوا با مورخ انقضای طولانی بازه زمانی ایجاد فرمایید
گهگاه محتوایی را ایجاد می کنیم که مورخ انقضای آن به دوران دوران خاصی محدود می‌گردد و سپس روزگار یا این که بایستی بروزرسانی شود یا این که اینکه کلا از گردونه بیرون میگردد. البته می بایست برای وب سایت خویش محتواهایی را در لحاظ بگیریم که دارنده مورخ انقضای طولانی مدتی باشند. این گونه نوشته‌ها معمولا نوعی راهنما، کتاب الکترونیکی یا این که فراگیری تلاش چیزی میباشد. ساخت چنین محتوایی به مراتب تاثیرگذاری بیشتری در اخذ بک‌ پیوند باکیفیت در وردپرس می گردد.

موضوع :
برچسب ها : سئو در مشهد,

+ نوشته شده در 1398/8/8ساعت 9:18 توسط علی پور | تعداد بازديد :10 |

عناوين مطالب پربازدید
افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت با 17 راهکار موثر
نکته حساس گزینش واژه کلیدی
با توجه به این موضوع، به چه صورت می توانید رتبه بندی خودتان را برای یک کلمه کلیدی متوجه شوید؟
بهبود شرایط سئو صفحه
راهنمای قدم به قدم تنظیمات سئو در وردپرس
تصمیم بگیرید می خواهید چه گویش هایی را در تارنما خویش داشته باشید؟
نقشه‌های وبسایت HTML
منظور از سئو کلاه سیاه و کلاه سفید چیست؟
استراتژی های جدید ورود پرس 2019
لینک و پیوند nofollow